برخی از مشخصات گلکسی M11 سامسونگ فاش شد

برخی از مشخصات گلکسی M11 سامسونگ فاش شد

در طی هفته‌های اخیر اطلاعات مربوط به چندین گوشی مقرون به صرفه‌ی سامسونگ فاش شد و امروز نیز اطلاعات مربوط به گلکسی M11 نیز افشا گردید و به لیست گوشی‌های مقرون به صرفه‌ی سامسونگ اضافه گردید.

صفحه‌نمایش 6.4 اینچی Infinity-O و ظرفیت بالای باتری

به دنبال سایر گوشی‌های هوشمند سری M سامسونگ، گلکسی M11 دارای یک صفحه‌نمایش 6.4 اینچی LCD از نوع Infinity-O با وضوح 720 * 1560 پیکسل HD+ می‌باشد و حاشیه‌های آن بسیار کم می‌باشد. در گوشه‌ی بالا سمت چپ دستگاه یک سوراخ پانچ مشاهده می‌گردد که دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی این دستگاه در داخل آن قرار گرفته است. گفته شده است که این دوربین از قابلیت‌های Face Unlock، Live Focus برای عکس‌های پرتره پشتیبانی می‌کند و دارای گشودگی دیافراگم f/2.0 می‌باشد می‌باشد؛ اطلاعات بیشتری در خصوص دوربین سلفی این دستگاه در دست نیست.

برخی از مشخصات گلکسی M11 سامسونگ فاش شد

به دور پنل جلویی یک قاب فلزی قرار گرفته است که کلیدهای تنظیم صدا و دکمه‌ی پاور دستگاه بر روی این پنل قرار گرفته است. عدم وجود اسپیکر بر روی پنل پشتی نشان می‌دهد که اسپیکر این دستگاه در قسمت پایین پنل تعبیه شده است و اعتقاد بر این است که در کنار پورت USB-C قرار داده شده است. پورت USB-C از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می‌کند که واقعا قابل استفاده خواهد بود زیرا گلکسی M11 سامسونگ دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپر بر ساعت می‌باشد که بدون شک سامسونگ در زمان تعبیه‌ی این باتری سعی داشته تا یکی از بهترین دستگاه‌ها را در زمینه‌ی باتری تولید نماید، بخصوص که نمایشگر این دستگاه از نوع یک صفحه‌نمایش کم مصرف می‌باشد.

بهره‌مندی از یک دوربین سه‌گانه

طبق معمول، پنل پشتی گلکسی M11 از جنس پلاستیک می‌باشد. بر روی پنل پشتی این دستگاه یک اسکنر اثر انگشت، لوگوی سامسونگ و یک ماژول دوربین سه‌گانه قابل مشاهده است که به صورت عمودی در سمت چپ پنل تعبیه شده است. بر اساس مشخصات فاش شده دوربین اصلی این دستگاه دارای یک سنسور 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 می‌باشد که می‌توان انتظار داشت تصاویر بسیار جذابی را ایجاد نماید. همچنین سامسونگ از یک شاتر دوربین 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 با زاویه‌ی دید فوق عریض استفاده کرده است که البته در تصویر نمای پشتی دستگاه قابل مشاهده نیست.

برخی از مشخصات گلکسی M11 سامسونگ فاش شد

آخرین مورد در زمینه‌ی دوربین، استفاده از یک سنسور 2 مگاپیکسلی به منظور سنجش میزان عمق تصویر بر روی این ماژول دوربین می‌باشد. البته یک فلاش LED نیز در سمت راست ماژول سه‌گانه تعبیه شده است.

بهره‌مندی از سیستم‌عامل اندروید 10 و جک هدفون بر روی برد دستگاه

گلکسی M11 سامسونگ با بهره‌مندی از یک چیپ‌ست کوآلکام اسنپدراگون 450 عرضه خواهد شد که اخیرا کنسول‌های Google Play با استفاده از این چیپ‌ست فعال شده‌اند. این چیپ‌ست سال گذشته بر روی گلکسی A20s تعبیه شده بود و به لطف بهره‌مندی از یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای 1.8 گیگاهرتزی سرعت بسیار بالایی را ارائه می‌داد.

بر اساس گزارش‌ جدید منتشر شده، این دستگاه از یک حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی به صورت استاندارد بهره‌مند می‌باشد. البته اگر این میزان از حافظه کافی نباشد، ظاهرا یک مدل با حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی نیز با قیمتی بالاتر عرضه خواهد شد. هر دو مدل دارای یک درگاه کارت حافظه‌ی microSD می‌باشند که تا 512 گیگابایت را پشتیبانی می‌کنند به این معنی که کاربران از نظر تئوری حداکثر 576 گیگابایت حافظه بر روی این دستگاه دسترسی دارند؛ برای یک گوشی با قیمتی مقرون به صرفه حافظه‌ی چشمگیری محسوب می‌گردد.

برخی از مشخصات گلکسی M11 سامسونگ فاش شد

از سایر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به بهره‎مندی از سیستم‌عامل اندروید 10 با رابط کاربری One UI 2.1 به صورت پیش‌فرض اشاره کرد، همچنین دارای یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون و قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی اینترنت 4G می‌باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : برخی از مشخصات گلکسی M11 سامسونگ فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *