برخی از جزئیات کلیدی مربوط به نوکیا 5.3 فاش شد

نوکیا 5.3

همانطور که از خبرها می‌دانید، کمتر از دو هفته به مراسم رونمایی از جدیدترین گوشی‌های HMD Global در لندن باقی مانده است و کاربران تا به امروز بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی NokiaPowerUser توانسته‌اند به برخی مشخصات نوکیا 5.1 پی ببرند. اکنون به منظور جلوگیری از سردرگمی کاربران، در خبرها ذکر شده است که نام نوکیا 5.2 به نوکیا 5.3 تغییر یافته‌ است. این دستگاه قرار است اندکی پس از رونمای در 19 مارس با قیمت خرده فروشی 180 دلار در دسترس کاربران قرار گیرد و همچنین قیمت 169 یورویی برای کاربران اروپایی تعیین شده است.

خریداران این گوشی هوشمند از یک صفحه‌نمایش 6.6 اینچی با حاشیه‌های نازک جانبی و بریدگی قطره‌ای شکل در بالای نمایشگر روبرو خواهند بود، البته قسمت پایینی این دستگاه از حاشیه‌ی بیشتری برخوردار است. گویا بر روی پنل جلویی این دستگاه یک سنسور 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی در نظر گرفته شده است.

در خصوص بخش دوربین این دستگاه باید بگوییم که نوکیا 5.3 قرار است از یک ماژول دوربین چهارگانه بر روی پنل پشتی بهره‌مند باشد. سنسورهای ماژول چهارگانه‌ی نوکیا 5.3 شامل یک شاتر 16 مگاپیکسلی اصلی، 2 سنسور 8 مگاپیکسلی نامشخص و یک سنسور جایگزین 5 مگاپیکسلی که به احتمال زیاد به عنوان سنسور سنجش عمق می‌باشد، خواهد بود.

در ابتدا انتظار می‌رفت که نوکیا 5.3 از پردازنده‌ی اسنپدراگون 632 برخوردار باشد، تراشه‌ای که قبلا در موتورولا G7 و موتو G7 پلاس مورد استفاده قرار گرفته است اما بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده از سوی HMD Global حاکی از آن است که این شرکت برای نوکیا 5.3 پردازنده‌ی اسنپدراگون 665 را انتخاب نموده است.

نوکیا 5.3

نسخه‌ی اصلی این دستگاه قرار است از یک حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی و یک حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی برخوردار باشد. با این وجود، پیش‌بینی می‌شود که این دستگاه با پبکربندی‌های 4/64 گیگابایتی و 6/64 گیگابایتی نیز عرضه گردد.

آخرین مورد در لیست ویژگی‌های فاش شده از این دستگاه، برخورداری از یک باتری 4000 میلی‌آمپر بر ساعت است که احتمالا از قابلیت شارژ سریع (Fast Charge) نیز پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که مانند سایر گوشی‌های هوشمند نوکیا، سیستم‌عامل اندروید 10 به عنوان بخشی از پروژه‌ی Android One در نظر گرفته شود.

بر اساس خبرهای منتظر شده از سوی NokiaPowerUser، نوکیا 5.3 در زمان معرفی و عرضه قرار است در رنگ‎های Charcoal و Cyan در دسترس کاربران قرار بگیرد و رنگ جدیدتر آن نیز در آینده معرفی خواهد شد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : برخی از جزئیات کلیدی مربوط به نوکیا 5.3 فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *