برترین گوشی های کمپانی Honor

برترین گوشی های کمپانی Honor

کمپانی Honor یکی از کمپانی های چینی است که به عنوان زیر مجموعه ای از کمپانی هوآوی در ابتدا آغاز به کار کرد و در این سال های گوشی های متعددی را تولید و روانه ی بازار نمود. از ویژگی گوشی های این کمپانی می توان به کیفیت ساخت و قدرت سخت افزاری بالای آن ها در کنار قیمت فوق العاده پایین و رقابتی در میان سایر برندها اشاره نمود. در حال حاضر گوشی هوشمند Honor 9 نیز به عنوان پرچمدار این کمپانی شناخته می شود که از ویژگی های این پرچمدار می توان به دوربین دوگانه ی با کیفیت، کیفیت ساخت بالا و قدرت سخت افزاری فوق العاده ی آن اشاره کرد.

اکنون تصمیم گرفتیم که تعدادی از گوشی های هوشمند بالارده ی این کمپانی را برای شما معرفی نماییم و در ادامه نیز با زوم تک همراه باشید تا بررسی هایی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم.

گوشی هوشمند Honor 9

کمپانی آنر با تولید Honor 9 قصد داشت در میان رقبا فناوری و تکنولوژی های خود را به رخ بکشد و بلاخره در این عرصه نیز موفق شد. اگر نگاهی اجمالی به مشخصات این گوشی بیاندازید، شما را به یاد گوشی هوآوی P10 خواهید افتاد که از لحاظ قیمتی نیز به هم نزدیک می باشند. این گوشی در مقایسه با رقیب اصلی خود One Plus 5 قیمت پایین تری دارد و این موضوع در حالی است که خود وان پلاس 5 یکی از گوشی های مقرون به صرفه ی بازار به حساب می آید.

برترین گوشی های کمپانی Honor

Honor 9 در مقایسه با سایر گوشی های هوشمندی که در سال 2017 معرفی شدند قابلیت ها و ویژگی های قابل مقایسه ای دارد؛ هر چند که نسبت به برخی از گوشی ها از صفحه نمایش Quad HD برخوردار نیست ولی این مسئله نیز به عنوان نقطه ضعف آن به حساب نمی آید زیرا بسیاری از کاربران گوشی ها هوشمند تفاوت میان صفحه نمایش Full HD با Quad HD را تمیز قائل نمی شوند.

قیمت: حدود 1 میلیون و 900 هزار تومان

گوشی هوشمند Honor 8

یکی دیگر از گوشی های هوشمن این کمپانی Honor 8 نام دارد که پرچمدار قبلی کمپانی آنر در سال 2016 به حساب می آید. آنر 8 توانسته است با طراحی زیبا و منحصر به فرد، عملکرد سخت افزاری فوق العاده بالا و استفاده از سنسور اثر انگشت به عنوان تامین امنیت با قیمت پایین در اختیار کاربران قرار بگیرد. بدنه ی این گوشی هوشمند فوق العاده مقاوم است ولی میزان جذب لک و آثار اثر انگشت و مقاوت پایین آن در مقابل خراشیدگی کمی کاربران این گوشی هوشمند را با مشکل روبرو کرده است.

بیشتر بخوانید  سری گوشی Honor Magic 5 راهی بازار چین شد

برترین گوشی های کمپانی Honor

این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با کیفیت صفحه نمایش Full HD می باشد و رنگ های فوق العاده شفاف و زنده را برای کاربران به ارمغان می آورد. شفافیت بالای صفحه نمایش Honor 8 سبب شده است که کاربران بتوانند در زیر نور مستقیم آفتاب نیز به راحتی و بدون هیچگونه مشکلی از گوشی خود استفاده نمایند. ماژول دوربین دوگانه ی بکار رفته در این گوشی هوشمند سبب شده است که این گوشی در رده ی گوشی های فوق العاده با کیفیت و بروز قرار بگیرد.

قیمت: 1 میلیون و 300 هزار تومان

گوشی هوشمند Honor 8 Pro

Honor 8 Pro یکی از گران ترین گوشی های هوشمند این کمپانی است که از لحاظ سخت افزاری در زمره ی گوشی های فوق العاده ی بازار به حساب می آید و از ارزش خرید بالایی نیز برخوردار است و اگر از دوربین آن صرف نظر کنیم، شباهت بسیار زیادی به هوآوی P10 Plus دارد و حتی می تواند جایگزینی ارزان تر برای این گوشی به حساب بیاید.

برترین گوشی های کمپانی Honor

این گوشی هوشمند با بهره مندی از از صفحه نمایشی با رزولوشن Quad HD و قدرت سخت افزاری بسیار بالا، حدود 600 هزار تومان نسبت به P10 Plus ارزان تر می باشد و طول عمر باتری آن نیز نسبت به این گوشی بالاتر است. ابعاد صفحه نمایش 5.7 اینچی به نوعی این گوشی را در زمره ی فبلت های مناسب برای کاربرانی که به تماشای ویدئوهای چند رسانه ای علاقه دارند، قرار می دهد و با پشتیبانی از قابلیت واقعیت مجازی نیز این گوشی را به عنوان گوشی های هوشمند بروز در بازار شناسانده است.

قیمت: حدود 1 میلیون و 800 هزار تومان

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

4.4/5 - (14 امتیاز)

نظرات در مورد : برترین گوشی های کمپانی Honor

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *