برترین رستوران های جزیره کیش

جزیره کیش

۱- رستوران میرمهنا

کار را با معرفی این رستوران سنتی آغاز می کنیم ، رستوران میر مهنا یکی از قدیمی ترین رستوران های این شهر است که بسیار پر طرفدار بوده و با داشتن موسیقی زنده شما را برای ساعت ها سرگرم می کند .  در این رستوران طمع خوب انواع غذاهای دریایی و کباب ها را تجربه خواهید نمود که به بهترین صورت طبخ و سرو می شوند . منوی این رستوران بسیار متنوع بوده و پیشنهاد ما به شما قلیه ماهی است . رستوران میرمهنا در نزدیکی ساحل قرار دارد و تماشای مناظر زیبای ساحل و آبهای مواج لذت صرف غذا را دو چندان می کند .

این رستوران تور کیش ارزان دارای فضای پارکینگ اختصاصی است و مشتریان می توانند با خیالی آسوده خودرو خود را پارک و ساعت ها از اجرای موسیقی زنده و طمع خوب غذا لذت ببرند . گفتنی است قیمت غذاهای این رستوران نسبتا بالا است، اما ارزش حداقل یک بار امتحان کردن را دارد .

۲- رستوران کوه نور

به گزارش سفر باتو ، پیشنهاد می کنیم حین اقامت در جزیره کیش حداقل یک وعده غذا را مهمان این رستوران زیبا و شگفت انگیز باشید . کوه نور یکی از بهترین رستوران های جزیره کیش است که با دیدن فضای داخلی آن شگفت زده خواهید شد . تمامی محوطه داخلی رستوران را سنگ ها و صخره‌ های کوچک و بزرگ در بر گرفته که با نور پردازی های زیبا جلوه آن دو چندان شده است  . بر روی دیوارهای آن تصاویری از نمادهای ایران باستان را خواهید دید که بسیار هنرمندانه و مبتکرانه است . در ضمن رستوران کوه نور نیز دارای موسیقی زنده است و فضایی آن بسیار گرم و دلچسب است . منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و دریایی است که می‌تواند جوابگوی هر سلیقه‌ای باشد .

پیشنهاد ما به شما این است که سالاد بار و سوپ این رستوران را امتحان کنید و در صورت علاقه غذاهای فرانسوی آن را نیز سفارش دهید . در طبقه بالایی این رستوران یک کافه به چشم می خورد که میتوانید بهترین نوشیدنی ها را در آن میل کنید .

در ادامه باید گفت این رستوران نیز یکی از گرانقیمت ترین هاست و اغلب غذاهای آن پرس های بزرگ و دو نفره است .

۳- رستوران توتی فروتی

رستوران معروف و خوب توتی فروتی در کنار ساحل و در نزدیکی اسکله تفریحی کیش قرار گرفته و فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز نموده است . این رستوران با هزار و چهارصد متر مربع وسعت همیشه جای خالی برای مشتریان را دارد . منوی غذای آن بسیار متنوع است و شامل انواع خوراک های ایرانی ، فرنگی ، دریایی و فست فود است .قیمت تور استانبول را در سایت سفر باتو مشاهده کنید.

میتوانید غذای خود را بر روی پشت بام آن صرف نموده و لذت خوردن غذا را با تماشای مناظر زیبای اطراف چندین برابر کنید .  اجرای موسیقی زنده و منوی کافی شاپ از ویژگی‌های دیگر این رستوران بوده و به جذابیت آن افزوده است . توتی فروتی در نزدیکی اسکله تفریحی کیش قرار دارد و در اطراف آن جاذبه های تفریحی متنوعی به چشم می خورد .

۴- رستوران فودلند

رستوران فودلند یکی از پر طرفدارترین ها ست که در امتداد ساحل مرجان ها واقع شده و بیش از ده سال از تاسیس آن می گذرد . فود لند بیش از دو هزار متر مربع وسعت دارد و از سه سالن مجرا تشکیل شده که هر یک از دکوراسیون خاصی برخوردار بوده و منویی متنوع دارند تا جاییکه در این مجموعه بیش از یکصد نوع غذا و دسر به بهترین شکل طبخ و سرو می‌ شود .

۵- رستوران رویال استار

این رستوران دارای محیطی شیک و رویایی است و صرف غذا در آن بسیار رمانتیک‌ خواهد بود و همچنین  منویی متنوعی داشته و  شامل انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی می شود .

رویال استار فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز نموده و هم اکنون در زمره بهترین رستوران های جزیره کیش قرار گرفته است . فضای داخلی آن نیز شیک و آرام بوده و دارای دو فضای سرپوشیده و سرباز است و احتمالا با یک بار رفتن به آن ، مشتری همیشگی اش خواهید شد . گفتنی است غذاهای این رستوران تقریبا گران بوده اما از کیفیت بالایی برخوردار است .

همچنین با تور ازمیر می توانید سفری خاطره انگیر به ترکیه داشته باشید.

6- رستوران فودکورت دامون

مرکز خرید دامون دارای یک سالن فود کورت است که دور تا دور آن را رستوران ایرانی و فرنگی در بر گرفته است . این سالن فود کورت در طبقه آخر این مرکز خرید قرار دارد و با داشتن تراسی زیبا فضایی را بر صرف غذا در فضای بیرون فراهم نموده است . رستوران های این مجموعه انواع غذاهای ایرانی ، ترکی ، ایتالیایی و حتی گیلکی را به بهترین شکل طبخ و سرو می کنند و باید افزوده قیمت ها در این مجموعه به نسبت مناسب است .  بهتر است بدانید فودکورت دامون در اکثر مواقع علی‌الخصوص شب‌ها بسیار شلوغ است ، بنابراین بهتر است قبل از رفتن برای خود جا رزرو کنید.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : برترین رستوران های جزیره کیش

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *