برای نخستین بار سیمکارت VIP توسط همراه اول ارائه می گردد

سیمکارت VIP

سیمکارت VIP | یکی از خدماتی که برخی از کشورها برای جذب کاربر از آن ها استفاده می نمایند ارائه ی سیمکارت های بخصوص می باشد که به نوعی به نام شخص طراحی و تولید می گردند. اکنون سیمکارت های VIP به تازگی با همکاری همراه اول برای کاربران ارائه می گردند.

سیمکارت VIP

برای نخستین بار در کشور اپراتور همراه اول کشور سیم کارت VIP را در نمایشگاه ایران تلکام 2018 ارائه نموده است. به همین ترتیب مشترکین همراه اول می‌ توانند تصویر دلخواه خود را بر روی سیم کارت VIP خود چاپ نمایند. سیم کارت های VIP برای نخستین بار در ایران و با بر اساس ابتکار همراه اول ارائه می‌ گردد و شامل تصویر دلخواه مشترک بر روی سیم کارت است. مشترکین همراه اول برای نخستین بار در نمایشگاه تلکام این سیم کارت ها را با گرفتن تصویر در غرفه ی مخصوص همراه و به طور رایگان دریافت نمودند.

سیمکارت VIP

این نوع سیم کارت ها در ایران تولید می گردند و حاصل فعالیت همراه اول با شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران می باشد. همراه اول تا به امروز بیشتر از 50 میلیون سیم کارت در ایران تولید نموده که بیشتر از 10 میلیون سیم کارت 2G-3G و بیشتر از 40 میلیون سیم کارت نسل چهارم یعنی یوسیم بوده است.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  24 ساعت مکالمه‌ی رایگان همراه اولی برای مناطق زلزله زده

نظرات در مورد : برای نخستین بار سیمکارت VIP توسط همراه اول ارائه می گردد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *