بخشودگی جرایم رانندگی 96 از 5 فروردین 1397 آغاز شد

بخشودگی جرائم رانندگی 96 تا پاییز

بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی 96 : به گزارش زوم تک به نقل از خبرگزاری مهر ، فرمانده ناجا از بخشودگی دوبرابر شدن جرائم رانندگی در سال 96 خبر داد. بر این اساس دوبرابر شدن میزان جرائم رانندگی در سال 96 حذف گردید و رانندگان می توانند فقط اصل جرائم رانندگی را پرداخت نمایند. برهمین اساس تمامی جرائم رانندگی که در سال 96 دو برابر شده بود بخشوده شد و رانندگان تنها اصل جریمه رانندگی خود را باید پرداخت نمایند.

آخرین مهلت استفاده از بخشودگی دیرکرد جرائم رانندگی 96

سردار اسکندر مومنی فرمانده ناجا در بازدید از پلیس راه شرق تهران ، اعلام کرد ، به پیشنهاد ناجا جریمه دوبرابری دیرکرد جرائم رانندگی در سال 96 بخشوده شد ، این طرح از پنجم فروردین 1397 فعال است و رانندگان می توانند با مراجعه به وب سایت راهور 120 یا مراجعه به مراکز پلیس بعلاوه 10 اصل جریمه خود را پرداخت نمایند.

به گزارش زوم تک ، مهلت استفاده از طرح بخشودگی دیرکرد جرائم رانندگی 96 تا پاییز 97 فعال خواهد بود.

اما راهکار های مختلف برای پرداخت جرائم رانندگی کدام ها هستند. زوم تک برای راحتی رانندگان تمامی روش های پرداخت جرائم رانندگی را بصورت تصویری و کامل توضیح داده است. شما می توانید با مراجعه به مقالات : راهور ۱۲۰ خلافی خودرو ، راهنمای استعلام خلافی خودرو ، خلافی ماشین با شماره پلاک ، پلیس+۱۰ خلافی خودرو ، خلافی خودرو پیامک ، ربات خلافی خودرو (ربات تلگرام ) ، استعلام ریز خلافی خودرو راهکار های مختلف برای پرداخت جریمه های رانندگی را یاد بگیرید.

برای استفاده از بخشودگی دیرکرد جرائم رانندگی 96 هر چه سریعتر اقدام نمایید. در این فرصت شما می توانید جرائم رانندگی تان را که دوبرابر شده است به نصف کاهش دهید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بخشودگی جرایم رانندگی 96 از 5 فروردین 1397 آغاز شد

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. واقعا متاسفم براشون فقط نصف میشه؟بابا منی که ۲ ساله جریمه نشدم یه تشویقی نمیدن که آدم دیگه خلاف نکنه تازه جرائم سال ۹۶ نصف میشه برو بینم با این خاک برسر بازیهاتون بدبختای روزگار همش بلدن از مردم تیغ بزنن کار دیگه که بلد نیستن البته بعضیاشون خوبن و عالی این بعنوان یه نظره که کسایی که بیشتر از یه سال خلاف نکردن بعنوان هدیه خلافیشون صفر شه نمره منفی کم شه که فکر میکنم خیلی تاثیر داشته باشه مرسی که خوندین