با کاهش وزن پولدار شوید!

کاهش وزن

با کاهش وزن هم می توانید به تناسب اندام خوبی برسید و هم می توانید هزینه های مصرفی را به طور چشم گیری کاهش دهید. مطالعات جدید نشان داد اقدام برای کاهش وزن در هر دوره سنی با کاهش هزینه های زندگی به طور مستقیم ارتباط دارد. این ارتباط شامل انواع هزینه های پزشکی و درمان اضافه وزن و همچنین شامل مصارف زندگی می شود.

مطالعه ای که در دانشکده ی بهداشت در دانشگاه جان هاپکینز ایالات متحده آمریکا توسط دکتر متخصص، آقای بروس لی انجام شد، نشان داد بسیاری از هزینه های اضافی یا کمبود در آمد برای افرادی که چاق هستند، به دلیل غیبت هایی است که به خاطر بیماری یا خجالت از وضعیت فیزیکی انجام می دهند. در نتیجه با کاهش وزن و داشتن تناسب اندام علاوه بر بهبود شرایط جسمانی و سلامتی بیشتر بدن، شرایط اقتصادی فرد نیز بهتر شده و اعتماد به نفس فرد را بالا می‌ برد.

اضافه وزن یکی از دلایل اصلی انواع بیماری های قلبی عروقی، انواع سکته، دیابت و فشار خون است. درمان این بیماری ها بسیار هزینه بر بوده و درد زیادی برای بیمار به همراه دارد. بنابراین با داشتن وزنی نرمال هم از خطرات این بیماری ها در امان خواهیم بود و هم دیگر نیازی نیست هزینه های بالایی برای درمان این بیماری ها پرداخت کنیم.

بر اساس آمار داده شده از وزارت بهداشت آمریکا، هر فردی سالانه هزینه های زیادی برای درمان و خدمات پزشکی و حق بیمه پرداخت می کنند. این هزینه ها در افراد که چاق بوده و اضافه وزن دارند چند برابر است. نتایج کامل این تحقیقات در آخرین نسخه ی مجله ی پزشکی و چاقی به چاپ رسیده است.

اکنون باید سعی کنید اگر اضافه وزن دارید، وزن خود را کاهش داده تا بتوانید از هزینه هایی که در آینده بابت بیماری های ناشی از اضافه وزن پرداخت می کنید، جلوگیری نمایید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیا در مورد ارتباط بین کلسترول بالا و خطر ابتلا به سرطان سینه چیزی شنیده اید؟

نظرات در مورد : با کاهش وزن پولدار شوید!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *