با بیمه گردشگری با خیال راحت سفر کنید!

خرید آنلاین بیمه مسافرتی از بیمیتو

افراد زیادی هستند که به سفر، طبیعت‌گردی و گردشگری علاقه زیادی دارند و زیاد به سفر می‌روند. اما همان‌طور که می‌دانید این سفرها علی‌رغم جذابیت‌هایی که دارد و حس خوبی که منتقل می‌کند با خطرات و مشکلاتی نیز روبرو هستند. به‌خصوص اگر سفر خارج از کشور باشد. در سفر خارج از کشور با توجه به اختلاف ارزش واحد پول ما با اکثر کشورها، اغلب خدمات مانند خدمات پزشکی و درمان بسیار گران‌قیمت خواهد بود. اما چاره‌ای نیست و بعضی از این اتفاقات اجتناب‌ناپذیر است. با تمام این تفاسیر، بد نیست با بیمه گردشگری بیشتر آشنا شویم و ببینیم این بیمه چه ویژگی‌هایی دارد و آیا می‌تواند در سفر از ما محافظت کند یا خیر.

بیمه گردشگری یا بیمه مسافرتی؟!

بیمه گردشگری در واقع همان بیمه مسافرتی خارج از کشور است. اغلب شرکت‌های بیمه نیز این بیمه را ارائه می‌دهند. برای مثال بیمه مسافرتی سامان ، ایران، پاسارگاد و… از جمله شرکت‌های بیمه‌ای هستند که اقدام به ارائه این بیمه می‌کنند. سازوکار این شرکت‌ها بدین‌صورت است که با خرید بیمه مسافرتی از آن‌ها، بیمه‌گزار در برابر پوشش‌هایی مورد حمایت قرار می‌گیرد. این پوشش‌ها در واقع حمایت و محافظت بیمه در برابر بعضی از خسارات احتمالی است که بیمه‌گزار را در سفر تهدید می‌کند. سؤالی که شاید در ذهن شما شکل گرفته است این باشد که شرکت‌های بیمه چگونه در خارج از کشور به بیمه‌گزاران خود خدمات ارائه می‌دهند. در صورتی این موضوع ممکن است که آن‌ها در خارج از کشور و در جاهای مختلف شعبه داشته باشند.

این موضوع درست نیست و شرکت‌های بیمه خارج از کشور شعبه‌ای ندارند. آن‌ها با استفاده از شرکت‌های کمک رسان در خارج از مرزها به بیمه‌گزاران خدمات ارائه می‌دهند. شرکت کمک رسان ایران  و شرکت‌های کمک رسان دیگری با شرکت‌های مختلف بیمه در این زمینه همکاری می‌کنند.

خرید آنلاین بهترین بیمه مسافرتی

خرید اینترنتی بیمه مسافرتی از بیمیتو

با توجه به مزایایی که بیمه مسافرتی دارد بهتر است برای سفرهای خارج از کشور خود به فکر تهیه کردن آن باشیم. البته قابل ذکر است که داشتن بیمه مسافرتی برای اخذ ویزا از اکثر کشورها الزامی است. اما چگونه و از جا می‌توان فهمید کدام شرکت بیمه بهترین بیمه مسافرتی را ارائه می‌دهد و کدام بیمه برای ما مناسب‌تر است.

بیمیتو سامانه‌ای برای مقایسه و خرید آنلاین بیمه است. با بیمیتو می‌توان شرایط و قیمت بیمه مسافرتی شرکت‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرد و با توجه به اولویت‌های خود مناسب‌ترین گزینه را انتخاب و آنلاین خریداری کرد. مقایسه و خرید بیمه مسافرتی خارج از کشور سامان ، البرز، کارآفرین و… از سامانه بیمیتو امکان‌پذیر است. همچنین می‌توان از طریق بیمیتو بیمه‌های دیگری از جمله بیمه شخص ثالث، بدنه، عمر و… را نیز انتخاب و خریداری کرد. با بیمیتو فقط کافی است 5 دقیقه زمان صرف کنید و از هرکجا که به اینترنت دسترسی دارید و در هر ساعت از شبانه‌روز بیمه موردنظر خود را با توجه به اولویت‌های خود انتخاب کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با بیمه گردشگری با خیال راحت سفر کنید!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *