با اقامت در این هتل های مسقط، گویی در هزار و یک شب زندگی می کنید!

مسقط

مسقط شهری زیبا در عمان است که عنوان پایتختی این کشور را یدک می کشد. در این شهر زیبا که بین کوه و دریا قرار گرفته است؛ علاوه بر وجود جاذبه های زیبا، هتل های گوناگون با سطوح مختلفی از کیفیت و امکانات ساخته شده که سفر را برای هر مسافری که به این شهر سفر می کند، فوق العاده می سازد. بهار یکی از بهترین زمان ها برای سفر به مسقط است و بسیاری از مسافرینی که به دنبال سفر به مقصدی خاص هستند، با خرید تور مسقط به این شهر سفر خواهند کرد. از این رو با ما تا به انتهای این مطلب همراه باشید زیرا می خواهیم بعضی از بهترین هتل های مسقط را به شما معرفی نماییم.

هتل اینتر کنتیننتال مسقط

عموما بیشتر هتل های مسقط امکانات خیلی خوبی دارند و با یکدیگر در رقابتی تنگاتنگ برای بهتر شدن هستند اما برخی از آن ها همچون هتل اینتر کنتیننتال (Hotel Intercontinental Muscat)، این رقابت را در سطحی بسیار بالاتر نظاره می کنند.

این هتل 5 ستاره هم دید خوبی به دریای عمان دارد و هم چشم اندازی عالی به کوه های حجار دارد. هتل کنتیننتال مسقط از جمله اقامتگاه هایی در این شهر است که برای مسافرینی که با تور مسقط به این شهر سفر می کنند، امکاناتی فوق العاده را برای مسافرین خود فراهم آورده است.

چیدمان داخلی این هتل بسیار متفاوت و زیباست و کاملا اقامتی به یاد ماندنی را برای مسافرین این هتل به وجود می آورد. خدمات VIP، راهنمای گردشگری و انواع فروشگاه های مختلف برای فروش سوغاتی تنها برخی از خدمات این هتل برای مسافرینش است.

کارکنان این هتل می توانند  به زبان های انگلیسی، ایتالیایی، چینی، آلمانی و عربی با مسافرین ارتباط برقرار کنند. از جمله خدمات رفاهی هم که با رزرو هتل اینتر کنتیننتال مسقط می توانید از آن ها بهره مند شوید استخر روباز، تجهیزات مناسب بازی پینگ پنگ، سونا، جکوزی و باشگاه بدنسازی است. برخی از دیگر امکانات این هتل را در جدول زیر برای شما قید خواهیم کرد.

آسانسورنظافت روزانه رایگان
گاوصندوق دیجیتالیخدماتی نگهداری از کودکان
خشکشویی و اتوشویی5 رستوران مختلف

هتل شانگری لا الحسن ریزورت

هتل شانگری لا الحسن ریزورت مسقط (Shangri-La Al Husn Resort) هتلی است که در روبروی دریای عمان قرار گرفته است و یکی از بهترین انتخاب های مسافرینی که به مسقط سفر می کنند، به حساب می آید.

منظره این هتل، پیش زمینه ای کوهستانی در برابر دریای آبی و شن های زیباست. این هتل دارای 180 اتاق است که در 5 نوع مختلف ارائه می شوند. طراحی این اتاق ها کاملا متناسب برای اقامت 2 تا 3 فرد بزرگسال است.

هتل شانگری لا الحسن ریزورت دارای ساحل اختصاصی برای مهمانان خود است. 4 رستوران مختلف در خود دارد و 2 استخر شماره 1 و شماره 2 دارد. مسافران این هتل می توانند از امکاناتی تفریحی همچون زمین تنیس، امکانات متناسب برای ورزش های آبی و باغ و تراس خصوصی برخوردار شوند. برخی از خدمات این هتل را در جدول زیر برایتان ذکر خواهیم کرد.

اینترنت WiFiرزرویشن 24 ساعته
صرافیانبار چمدان
اجاره ماشینتهویه مطبوع هوا

مسقط

کمپینسکی هتل مسقط

یکی از مشهور ترین هتل های مسقط که حتما باید اقامت در آن را امتحان کنید، کمپینسکی هتل مسقط (Kempinski Hotel Muscat Oman) است. این هتل 5 ستاره در منطقه ساحلی قرار گرفته و از جمله اقامتگاه های مدرن برای مسافرین سخت پسندی است که با خرید بلیط هواپیما مسقط خود را به این شهر زیبا و دیدنی می رسانند. کمپینسکی هتل، یکی از اقامتگاه های مناسب برای برگزاری جلسات و قرارهای کاری است و از این بسیاری از گروه های کاری از این هتل برای برگزاری رویدادهای کاری و یا اقامت استفاده می کنند. اتاق های این هتل در 15 مدل مختلف ارائه می شوند.

 البته زوج های زیادی هم هستند که برای ساختن یک روز رویایی، هم برای برگزاری مراسم ازدواج و هم برای گذراندن ماه عسل، رزرو کمپینسکی را انتخاب می کنند.

برخی از دیگر خدمات این هتل را در ادامه برای شما ذکر خواهیم کرد.

سالن مخصوص نگهداری از کودکانباغ اختصاصی
تجهیزات مناسب برای گروه های تجاریامکانات کامل ورزشی
خدمات نظافت روزانهاینترنت پر سرعت

هتل البوستان پالاس مسقط

بیایید با هم به سراغ هتلی مجلل و زیبا در مسقط برویم که با اقامت در آن، حس و حال حضور در قصه های هزار و یک شب را داشته باشید؛ هتل البوستان پالاس مسقط.

این هتل زیبا، اقامتگاهی 5 ستاره است که سطح ارائه خدماتش حتی بالاتر از استانداردهای بین المللی است. هتل البوستان پالاس هم در برابر کوه های الحجر قرار گرفته و همچون قصری در میان کوه ها می ماند. این هتل دارای 250 اتاق و سوئیت اختصاصی است که در 17 نوع اتاق مختلف به مسافرانی که خواهان اقامت در این هتل هستند، ارائه می گردد. درباره این هتل جالب است بدانید که حق استفاده از برخی از امکانات آن تنها برای برخی از افراد خاص تعریق شده است.

فکرش را بکنید، فاصله شما با اقامت در این هتل تنها خرید تور مسقط از یکی از بهترین شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری است که علاوه بر فروش، انواع خدمات و پشتیبانی شبانه روزی در تمامی روزهای هفته را نیز به مسافرین ارائه دهند.

در ادامه برخی از خدمات این هتل را در جدول زیر ارائه خواهیم کرد.

رستوران ها و کافه های مختلفاینترنت پر سرعت رایگان
نظافت و شستشو روزانهخدمات شبانه روزی
انبار چمدانامکانات ورزشی و تفریحی مختلف

 

در این مقاله، برخی از بهترین هتل های مسقط را که اقامتی به یاد ماندنی در این کشور را برای شما رقم می زنند را برایتان نام برده و معرفی کردیم. پیشنهاد می کنیم تا در زمان رزرو هتل در مسقط توسط یکی از بهترین شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری، از بین این هتل ها حتما اقامتگاه خود را رزرو کنید.

منبع: eligasht.com
اطلاعات تماس الی گشت:
تلفن: 0218540
ایمیل: info@eligasht.com
آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با اقامت در این هتل های مسقط، گویی در هزار و یک شب زندگی می کنید!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *