با استفاده از اپلیکیشن دولت همراه کارت سوخت خود دریافت کنید

دریافت کارت سوخت

همانطور که از خبرهای قبلی می دانید، دولت تصمیم گرفته است تا با استفاده از فعالسازی کارت های سوخت در برابر قاچاق بنزین و گازوئیل ایستادگی نماید و این پروسه را از 4 آذر یعنی فردا آغاز خواهد کرد.دولت در طی اطلاعیه ای اعلام کرد که دارندگان هر نوع از وسایل نقلیه از 4 آذر لغایت 24 آذر زمان دارند تا به دفاتر پلیس +10مراجعه نموده تا کارت سوخت خود را در صورت مفقودی، دریافت نمایند. گویا اکنون سیستمی اتخاذ شده است تا بتوانید کارت سوخت خود را به صورت آنلاین درخواست بدهید.

دریافت کارت سوخت

با الزامی شدن ارائه ی کارت سوخت رد جایگاه ها و همچنین انتقاد بسیار شدید آذری جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات نسبت به موضوع هزینه بردار صدور مجدد کارت های سوخت، در آخر تصمیم گرفته شد که ثبت نام صدور آنلاین کارت سوخت در طی یک فرایند بسیار ساده و هوشمند اجرایی گردد تا حداقل شهروندان وقت خود را در صف‌ های طولانی دریافت این کارت سپری نکنند.  رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران این مسئله را طی یک توییت در توییتر تایید نمود و خبر داد که از تاریخ 5 آذرماه فاز نخست این پروسه آغاز می گردد.

دریافت کارت سوخت

امیر ناظمی در طی این توییت به اپلیکیشن دولت همراه و همچنین سایت سامانه به آدرسmob.gov.ir اشاره نمود و اعلام کرد که نسخه ی کنونی اپلیکیشن دولت همراه این ویژگی را دارا نمی باشد. بر اساس این توییت در همین چند روز اخیر بروزرسانی منتشر خواهد شد که این قابلیت را برای کاربران فراهم خواهد آورد و می توانید به صورت آنلایت=ن این فرآیند را ادامه دهید. لازم به ذکر است که دولت همراه در استورهای اندرویدی مانند کافه بازار قابل دانلود بوده و نسخه ی iOS آن نیز از اپ استورهای ایرانی نظیر سیب اپ قابل دریافت می باشد. همچنین کاربران می‌ توانند با مراجعه به سایت اصلی این سامانه همه ی نسخه های این اپلیکیشن را دانلود نمایند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : با استفاده از اپلیکیشن دولت همراه کارت سوخت خود دریافت کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *