با استفاده از ارزهای دیجیتال می توان تحریم های ایالات متحده را دور زد

تحریم های ایالات متحده

تحریم های ایالات متحده تاکنون شرایط بسیار سختی را برای ایران ایجاد نموده است و افراد بسیاری در این بخش به مشکل خورده اند. به نوعی اقتصاد کشور در یک رکود شدید می باشد و دیگر خبری از رونق اقتصادی نیست. اکنون دولت به فکر این موضوع است که بتواند با استفاده از ارزهای رمزنگاری شده نظیر بیت کوین، لایت کوین و اتریوم بتواند بخش اعظمی از تحریم ها را دور بزند و شرایط اقتصادی کشور را بهبود بخشد.

تحریم های ایالات متحده

سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل در یکی از گفتگوهای خود با رسانه بیان کرد:

پدافند غیر عامل بحثی بسیار آسان و ممتنع می باشدف چون همیشه تهدیدها در زندگی همه ی افراد جاری هستند و پیچیدگی های بسیار زیادی دارند.

تحریم های ایالات متحده

ایشان در ادامه ی سخنان خود افزودند:

اساسا تهدیدها به 2 دسته ی طبیعی و غیر طبیعی تقسیم می گردند، طبیعی ها از طبیعت منشا می گیرند و دشمنی در بین آن ها وجود ندارد و دیگر اینکه از ماهیت بسیار ثابتی برخوردار می باشند نظیر زلزله و سیل ولی در تهدیدات غیر طبیعی ماهیت مشخصی دارد به تعبیری ویژگی این دسته در تکنولوژی و فناوری متغیر دارای ریشه می باشد. این موضوع در انسان ها نیز یافت می گردد. در نتیجه تهدیدات انسان ها پویا و سیال و متحرک هستند و طبعا در هر بخشی نسبت به گذشته کمی متفاوت می باشند.

تحریم های ایالات متحده

ایشان در خصوص ارزهای دیجیتالی بیان کردند:

ارزهای دیجیتالی همانند شمشیر دو لبه می باشند، ارزهای رمزنگاری شده در سیستم مالی و همچنین سیستم پولی هر کشور به نوعی غیرقابل کنترل می باشند و می توانند مشکلاتی را در زمینه های پولی و بانکی کشور ایجاد نمایند ولی در بخش خارجی می تواند برای ما به عنوان یک فرصت تلقی گردد. ما می توانیم با استفاده از ارزهای دیجیتال بعضی از تحریم ها را دور زده و بسیاری از عملیاتهای بانکی را شکل بدهیم به همین دلیل بدنبال ایجاد ارز دیجیتال بومی در داخل کشور هستیم تا در مواقع ضرورت از آن استفاده نماییم.

 

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  امکان تبلیغات ارزهای دیجیتال در گوگل

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با استفاده از ارزهای دیجیتال می توان تحریم های ایالات متحده را دور زد

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *