باکس گیمینگ گیگابایت AORUS معرفی شد

باکس گیمینگ گیگابایت AORUS معرفی شد

Gigabyte جدیدترین AORUS Gaming Box خود را معرفی کرده است، یک محفظه eGPU با مقدار زیادی I/O. همانطور که تصاویر زیر نشان می دهد، باکس بازی جدید AORUS دارای چهار خروجی ویدئو، با اتصالات DisplayPort سه گانه و تنها اتصال HDMI است. علاوه بر این، گیگابایت دارای یک اتصال اترنت گیگابیتی و دو درگاه USB 3.0 Type-A و همچنین یک پورت Thunderbolt برای اتصال لپ تاپ است.

در زمان نگارش این مقاله، مشخص نیست که محفظه eGPU دارای پورت Thunderbolt 3 یا Thunderbolt 4 است. با این حال، VideoCardz اشاره می‌کند که محدودیت‌های Thunderbolt 4 مانع از استفاده Gaming Box از پهنای باند بیش از 40 گیگابیت بر ثانیه می‌شود. به این ترتیب، بعید است که این مدل جدید عملکردی بیشتر از یک محفظه eGPU قدیمی ارائه دهد. در ضمن، Gaming Box این نسل یک پورت HDMI و یک اتصال USB Type-A در جلو را از دست داده است و گیگابایت به جای آن یک پورت USB Type-C را جایگزین آن کرده است.

جعبه بازی جدید AORUS با GeForce RTX 4090 سفارشی عرضه خواهد شد. ظاهراً گیگابایت یک حلقه خنک کننده مایع برای کمک به کنترل GeForce RTX 4090 در نظر گرفته است. با این حال، باید دید که آیا حلقه خنک کننده مایع سفارشی بر ارتقای آینده تأثیر می گذارد یا خیر. تاریخ انتشار فعلا ناشناخته است، همانطور که قیمت راه اندازی نیز مشخص نیست. معادل RTX 3080 با قیمت بیش از 2000 دلار آمریکا به فروش می رسد، بنابراین تصور می کنیم که نسخه RTX 4090 نزدیک به 2500 دلار آمریکا باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رونمایی گیگابایت از لپ تاپ Aorus 15P گیمینگ

نظرات در مورد : باکس گیمینگ گیگابایت AORUS معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *