بازی Days Gone در 18 می برای رایانه شخصی منتشر خواهد شد

بازی Days Gone در 18 می برای رایانه شخصی منتشر خواهد شد

سونی و استودیوی Bend در ماه فوریه اعلام کردند که Days Gone به زودی انحصار پلی استیشن خود را پشت سر می گذارد ، با بازی ترسناک اکشن بقا امسال برای PC عرضه می شود. اکنون ، تاریخ انتشار آن تاریخ پیوست آن است. Days Gone از 18 ماه مه در سراسر Steam و فروشگاه Epic Games راه اندازی می شود.

همانند اکثر درگاه های کنسول دیگر ، نسخه PC نیز با پیشرفت های اضافی نسبت به نسخه اصلی 2019 PlayStation 4 در حال فرود است. Bend Studio می گوید که نسخه جدید گزینه های “سطح جزئیات ، فاصله رسم شاخ و برگ و سفارشی سازی گرافیکی را افزایش داده است” برای تصاویر بسیار بهتر.

عکسهای صفحه Days Gone PC
پشتیبانی از نرخ فریم قفل نشده ، مانیتورهای فوق العاده گسترده ، صفحه کلید و ماوس ، و همچنین کنترل کننده های شخص ثالث و شخص ثالث نیز تأیید شد. علاوه بر این ، یک حالت عکس با وضوح فوق العاده نیز در اینجا وجود دارد که نسخه ارتقا یافته ای است که در نسخه اصلی موجود است.

پیش خریدهای Days Gone PC اکنون با 49.99 دلار در سراسر فروشگاه Steam و Epic Games در دسترس است. پس از این عرضه ، و با وجود Horizon Zero Dawn که در پشت آن است ، سونی قصد دارد حتی موارد انحصاری PlayStation بیشتری را نیز به کامپیوتر وارد کند ، هرچند هنوز هیچ بازی خاصی اعلام نشده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ۵ بازی جذاب شبیه به Subway Surfers برای اندروید و آی او اس

نظرات در مورد : بازی Days Gone در 18 می برای رایانه شخصی منتشر خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *