بازی مهیج و هولناک Call of Duty swaps Zambies for aliens

Call of Duty swaps Zambies for aliens

 بازی “Call of duty”  :در این بازی ارواحی وجود دارند که به صورت گروه های چند نفره co-Op به نام “خطر انقراض “شناخته می شوند و در آن بازیکن باید با گروهی از بیگانگان به مبارزه بپردازد.

Call of Duty swaps Zambies for aliens
Call of Duty swaps Zambies for aliens

سری بازی های Call of duty  که توسط Treyarch عرضه شدند شامل زامبی هایی بودند که مثلا از زمان جنگ جهانی وجود داشته اند و این دست بازیها در سال 2008 منتشر شد.

به هر حال infinity ward نخواسته است که از عنوان بازی Call of duty با افزودن عناوین مسخره خارج شود.به نظر می سد که عنوان  Call of duty درشرف تغییر به نام دیگری است: Ghost!

Call of duty
Call of duty

یک co-Op چند نفره جدید که قدرت تخریب در میان کاراکترها در ان بسیار بالا می باشد.عنوان “Extinction” بازیی که در ان چهار تیم وجود دارد که در برابر مهاجمان فرازمینی برای بقای نسل بشر به مبارزه بر می خیزند و یاد آور بازی زامبی از سری بازی های Call of duty قبلی می باشد.ممکن است این اخبار برای برخی سورپرایز نداشته باشد همانطور که شواهد نشان می دهد این اخبار در یوتیوب برای سه هفته گذشته تکرار شده اند و به بیرون درز پیدا کرده اند. به هر حال گروه infinity ward این بازی را رسما به صورت یک تریلرساخت تا به صورت انچیزی که بازیکنان از این ارایه انتظار دارند باشد.از آنچه که ما تاکنون مشاهده کرده ایم , به نظر می رسد که سرعت Ectinction mode بسیار سریعتر از آنچیزی باشد که طرفداران انتظار دارند.

Call of duty
Call of duty

سرعت و عکس العمل دشمنان در بازی فوق العاده است و آنها می توانند از ساختمان ها بالا بروند, بنابراین بازیکن باید با احتیاط مراقب خطراتی با شد که از اطراف وی را تهدید می کنند. این بازی در 5 نوامبر کمی بعد از تاریخ راه اندازی آن در بازار موجود خواهد بود بنابراین زمانی بیش طول نخواهد کشید که بازیکنان در سراسر دنیا شانس این را داشته باشند تا تجربه شلیک به سمت این بیگانگان را داشته باشند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بازی مهیج و هولناک Call of Duty swaps Zambies for aliens

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *