چگونه رمز عبور کارت سوخت خود را بازیابی کنیم ؟

رمز عبور کارت سوخت

بر اساس تصمیم دولت و تصویب شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده های نفتی، تمامی مالکان خودروهای سواری و خودروهای سواری سنگین مکلف به دریافت کارت سوخت شده اند و باید نهایتا تا 24 ام آذر ماه همگی کارت سوخت مخصوص به خودروی خود را داشته باشند. روش های متفاوتی نیز برای ثبت نام دریافت کارت سوخت درنظر گرفته شده است که افراد می توانند به راحتی کارت سوخت خود را دریافت نمایند.

رمز عبور کارت سوخت

یه تازگی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با انتشار اطلاعیه ای در رسانه ها اعلام نمود که مالکان خودروها و موتور سیکلت‌ هایی که کارت سوخت ندارند باید درخواست خود را در سامانه این شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ثبت نمایند. کارت سوخت در تهیه ی سوخت تاثیر گذار می باشد و سبب می گردد که میزان ارائه ی سوخت در جایگاه ها برای مالکان وسایل نقلیه محدود گردد و قیمت سوخت نیز مشخص می باشد. با روی کار آمدن کارت سوخت، قاچاقچیان در تهیه حجم زیاد سوخت محدود خواهند شد و به نوعی قاچاق سوخت از داخل کشور محدود می گردد.

رمز عبور کارت سوخت

یکی از سوالاتی که برای قشری از افراد پیش می آید این است که اگر ما کارت سوخت داشته باشیم ولی رمز عبور آن را گم کرده باشیم، به چه صورت می توانیم رمز عبور خود را بازیابی نموده و یا تغییر دهیم؟

مدت زمان زیادی است که سوخت‌ گیری خودروها با کارت سوخت جایگاه ‌داران صورت می‌ پذیرد و تعداد زیادی از افرادی که کارت سوخت دارند، رمز عبورشان را فراموش نموده اند و این سری از افراد اکنون درخصوص نحوه ی بازیابی رمز کارت سوختشان نگران هستند. سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌ های نفتی، زیبا اسماعیلی درخصوص نحوه ی بازیابی رمز هبور کارت سوخت گفت که:

هم اکنون افرادی که دارای کارت سوخت می باشند ولی پسورد آن را فراموش نموده اند، نباید کاری انجام بدهند. رمز تمامی کارت‌ ها بازیابی خواهد شد و وقتی که استفاده از کارت سوخت الزامی شد، مالکان خودروها و وسایل نقلیه زمانی که برای اولین بار به منظور سوخت‌ گیری به جایگاه های سوخت مراجعه نموده و کارت خود را وارد نمایند، پیغامی بر روی صفحه مشاهده می نمایند که افراد می توانند رمز عبور جدید خود را وارد نمایند.

 

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

4/5 - (2 امتیاز)

نظرات در مورد : چگونه رمز عبور کارت سوخت خود را بازیابی کنیم ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *