باتری 3500 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع برای Mi Note 3 در نظرگرفته شده است

Mi Note 3

امروز کمپانی شیائومی طی یک کنفرانس خبری، به طور کاملا رسمی از دو گوشی خود با نام های Mi MIX 2 و Mi Note 3 رونمایی کرد. با این حال که از ابتدای سال جاری صحبت از معرفی گوشی Mi 6 Plus در رسانه ها و خبرگذاری ها مطرح بود و شایعات زیادی هم در مورد آن منتشر شده بود، کمپانی های سازنده ی تجهیزات گوشی های چینی اعلام کردند که پس از بررسی های متعدد، قصد داشتیم که یک گوشی هوشمند، به عنوان یک نسخه ی بزرگتر از اولین پرچمدار این شرکت در سال 2016، یعنی Mi 6 را عرضه نماییم ولی پس از تامین قطعات این گوشی هوشمند، تصمیم بر این شد که با نام می نوت 3 و به عنوان آخرین سری از گوشی های می نوت شیائومی، عرضه شود.

براساس ادعای این کمپانی در مورد آخرین سری از فبلت های می نوت (Mi Note)، این گوشی دارای یک چیپ ست ضعیف می باشد.

Mi Note 3اگر لیست مشخصات این گوشی هوشمند تازه وارد از کمپانی شیائومی را یه نگاهی بکنید، می بینید که یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش 5.5 اینچی بوده که با یک باتری 3500 میلی آمپری کار می کند و با این ظرفیت باتری، شما فقط در طول روز به یک بار شارژ کردن دستگاه اندرویدی خود برای انجام کارهای روزمرتان احتیاج دارید.

این گوشی هوشمند نیز همانند گوشی های قبلی سری می نوت دارای یک بازی غیر قابل تعویض می باشد که واقعا تعویض آن به عنوان یکی از کارهای دردسر ساز به حساب می آید. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این باتری منتشر نشده است، اما اگر بخواهیم به لوازم جانبی گوشی های سری قبلی این کمپانی نگاه کنیم و در مورد قیمت لوازم جانبی این گوشی کمی فکر کنیم خواهیم دید که این احتمالا قیمت آن کمتر از 40 دلار باشد.

Mi Note 3پردازنده ی اسنپدراگون 660 به عنوان بخش اصلی و عامل فعالیت این گوشی می باشد که که عملکرد این گوشی را نسبت به قبل بهتر کرده و پیشرفت های زیادی از نظر میزان مصرف باتری و صرفه جویی در مصرف باتری به ارمغان آورده است.

همچنین قابلیتی که با این پردازنده به گوشی افزوده شد، قابلیت Quick Charge 3.0 می باشد که با استفاده از این قابلیت، باتری قدرتمند این گوشی با سرعت بالایی و در زمان کمتری شارژ می شود.

بیشتر بخوانید  سامسونگ درحال کار بر روی سیستم عامل Android Oreo برای گوشی گلکسی S8 و S8 +

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : باتری 3500 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع برای Mi Note 3 در نظرگرفته شده است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *