باتری آیفون 8 مسئله ساز شده است

آیفون 8

گویا مسئله ی انفجار باتری آیفون 8 بسیار جدی می باشد، بطوریکه وقتی کاربران گوشی خود را به شارژ میزنند، بعد از مدتی صدای ترک خوردن شیشه ی پنل پشتی گوشی خود را شنیده و بعد از چند لحظه به طور کامل پشت گوشی متلاشی می شود!. گویا این بار کمپانی اپل بدشانسی آورده و یا اینکه دیگر به کیفیت محصولات خود مثل قبل توجهی ندارد.

این مسئله به گونه ای است که اگر کاربر گوشی خود را یک شب تا صبح درحال شارژ رها کند؛ باتری این گوشی پس از تولید دود منفجر می شود! بسیاری از کاربران از این موضوع نگران هستند و این مسئله به گونه ای شده که برخی از کمپانی های تولید کننده به اپل پیشنهاد داده اند که اگر نیاز باشد می توانند بررسی های خود را در این زمینه برای آیفون 8 آغاز نموده و دلیل آن را به اپل اعلام نمایند. آیا اپل از پس حل این مسئله بر نمی آید؟!

آیفون 8قطعا همه ی ما مشکل باتری گلکسی نوت 7 را بخاطر داریم، اتفاقی که به طور ناگهانی رخ داد و باعث شد همه ی کاربران را شوکه کند، زیرا در ابتدا یک مشکل خاص به حساب می آمد ولی بعد از گزارشات مختلفی که از قسمت های مختلف دنیا شد، به عنوان یک تهدید امنیتی به حساب آمد!. در آن زمان گویا کمپانی سامسونگ قصد داشت یک گوشی فوق باریک ارائه دهد و به همین دلیل باعث شده بود که اس 7 در قسمت باتری ضعف داشته باشد و منجر به انفجار باتری این گوشی ها می شد.

یکی از مواردی که اخیرا گزارش شده است، مربوط به کشور چین می باشد که گویا یک خانوم چینی گوشی آیفون 8 خود را در طول شب به شارژ زده و خوابیده است و هنگامی که صبح زود برای رفتن به محل کار خود آماده میشده ناگهان صدای خرد شدن شیشه ای به گوشش رسیده و ناگهان انتشار دود در فضای خانه توجه او را به سمت گوشی آیفون خود جلب کرده است. گویا ایشان که بسیار هول شده بود، ناگهان مقداری آب توسط یک ظرف به روی گوشی ریخته و این موضوع نیز باعث شده مسئله شدیدتر بشود.

بیشتر بخوانید  فروش بالا مک بوک ها به عنوان رایانه های شخصی بیزنسی محبوب

ایشان پس از بازگشت از محل کار از گوشی خود عکس گرفته و با کمپانی اپل تماس گرفته و تصاویر را برای آنها ارسال کرده است، هنوز این کمپانی پاسخی در این خصوص ارائه نکرده است و باید منتظر باشیم.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : باتری آیفون 8 مسئله ساز شده است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *