این گوشی های سامسونگ آپدیت سه ساله اندروید دریافت می کنند

سامسونگ

یکی از معایب اصلی گوشی های هوشمند سامسونگ، پشتیبانی کوتاه مدت از آپدیت های سالانه اندروید است. گذشته از آن این شرکت در انتشار بروزرسان نرم افزاری تاخیر داشته و سریع عمل نمی کرد. اما مدتیست با انتقاداتی که نسبت به این کمپانی صورت گرفت، شرکت کره ای تصمیم گرفته تا عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

پرچمداران سامسونگ حداکثر تا دوسال و میان رده های این شرکت تنها یک سال آپدیت نرم افزاری اندرویدی دریافت می کردند. در جریان رویداد آنپکد 5 آگوست امسال بود که سامسونگ اعلام کرد قصد دارد تا سه سال برخی از گوشی های هوشمند خود را پشتیبانی آپدیت نرم افزاری اندروید نماید.

البته عمده این گوشی ها پرچمداران هستند اما مدتی بعد گفته شد که سری گلکسی A هم شامل این برنامه سامسونگ خواهند شد. در این بین به تازگی فهرستی از اسامی اسمارتفون هایی که آپدیت سه ساله اندروید را دریافت می کنند، منتشر شد.

فهرستی که در آن پرچمداران دو سال گذشته و برخی میان رده ها هم به چشم می خورد. در ادامه می توانید این فهرست را مشاهده کنید:

  • سری گلکسی اس: گلکسی اس ۲۰ اولترا 5G، اس 20 اولترا، اس 20 پلاس 5G، اس 20 پلاس، اس 20 مدل 5G، اس 20، گلکسی اس 10 نسخه 5G، گلکسی اس 10 پلاس، گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 لایت، گلکسی اس 10e و گوشی‌های آینده سری گلکسی اس
  • سری گلکسی نوت: گلکسی نوت 20 اولترا 5G، گلکسی نوت 20 اولترا، گلکسی نوت 20 نسخه 5G، گلکسی نوت 20، گلکسی نوت 10 پلاس 5G، نوت 10 پلاس، نوت 10 نسخه 5G، نوت 10، نوت 10 لایت و گوشی‌های آینده سری نوت
  • سری تاشدنی: گلکسی زد فولد 2 نسخه 5G، زد فولد 2، گلکسی زد فلیپ 5G، گلکسی زد فلیپ، فولد 5G، گلکسی فولد و گوشی‌های آینده سری Z
  • سری گلکسی A: گلکسی A71، گلکسی A51، (به همراه نسخه‌های 5G) گلکسی A90 5G و گوشی‌های آینده سری A
  • تبلت‌ها: گلکسی تب اس 7 پلاس، گلکسی تب اس 7، گلکسی تب اس 6، گلکسی تب اس 6 لایت و تبلت‌های آینده سری Tab S

سامسونگ وعده داده علاوه بر فهرست فوق، دستگاه هایی که توانایی سخت افزاری لازم را دارند، در این برنامه حضور پیدا خواهند کرد. بنابراین باید انتظار داشت بزودی اسامی دیگری هم به فهرست مورد اشاره افزوده شود و تنها نباید به فهرست فوق بسنده کرد. شایان ذکر است که شرکت کره ای درصدد بوده در انتشار آپدیت اندرویدی سرعت عملی به خرج داده و در این بین افراد می توانند سال ها آپدیت اندرویدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید  سری گلکسی نوت 20 و دریافت آپدیت اندروید 13

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : این گوشی های سامسونگ آپدیت سه ساله اندروید دریافت می کنند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *