اینستاگرام لایت برای دستگاه های ضعیف معرفی شد

اینستاگرام به جدیدترین برنامه دریافت جایگزین آرشیو مناسب دستگاه های سطح پایین تبدیل شده است. فیس بوک که اینستاگرام را اجرا می کند ، برنامه 2 مگابایتی را در 170 کشور جهان راه اندازی کرده است. به طور معمول ، اینستاگرام با حجم 30 مگابایت عرضه می شود اما از آنجا که بسیاری از کدها در فضای ابری بارگیری شده اند ، بسته Instagram Lite فقط نیاز به حمل موارد ضروری دارد.

با وجود اینکه این یک برنامه ساده است ، همان ویژگی برنامه نرمال اینستاگرام را ندارد اما شامل بسیاری از موارد است که مردم هر روز به آنها اعتماد می کنند مانند پشتیبانی از ویدئو ، پیام رسانی ، حالت تاریک ، GIF و برچسب ها. برخی از ویژگی های بریده شده شامل انیمیشن های غنی از داده مانند انتقال مکعب و فیلترهای AR بود. این شرکت همچنین برخی از آیکون ها را که برای کاربران جدید تلفن های هوشمند منطقی نیست مانند نماد سطل آشغال برای خلاص شدن از شر چیزی حذف کرد ، در عوض از “X” استفاده شد.

در مورد انواع Lite شرکت ، مدیر مدیریت محصول در Facebook Tel Aviv Tzach Hadar گفت:

“تیم های ما این نسخه های سبک از برنامه های ما را برای افرادی با اتصال کم یا برنامه داده محدود ایجاد می کنند زیرا پیش فرض اصلی ما این است که هیچ کس را پشت سر نگذاریم. ما می خواستیم تجربه اینستاگرام بدون توجه به اینکه افراد ، سیستم عامل و شبکه در آن حضور داشته باشند ، سریع ، با کیفیت و قابل اعتماد باقی بماند. “

در حالی که این برنامه در ابتدا به 170 کشور می آید ، فیس بوک قصد دارد در آینده این برنامه را به صورت جهانی در دسترس قرار دهد. حتی اگر بسیاری از مردم در کشورهای پیشرفته به تلفنهای هوشمند جدیدتر و ارتباطات اینترنتی دسترسی آسانتری دارند ، اما فقر همچنان مسئله ساز است ، بنابراین این برنامه برای کسانی که با یک تلفن چند ساله یا یک دستگاه سطح پایین کار می کنند مفید خواهد بود. برای بارگیری برنامه جدید ، اکنون می توانید به فروشگاه Play مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سایت ها و اپلیکیشن های ضروری برای هر کاربر اینستاگرامی

نظرات در مورد : اینستاگرام لایت برای دستگاه های ضعیف معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *