اینترنت همراه ایرانسل و همراه اول چه زمانی وصل می شود ؟ (بروز رسانی : اینترنت همراه وصل شد)

ایرانسل و همراه اول

اینترنت در هفته های گذشته بصورت کامل در ایران قطع شد ، تنها شبکه داخلی در ایران متصل بود و سایت های که در سرور های داخل ایران قرار داشت در دسترس بود. پس از آرام شدن وضعیت معترضان در ایران اینترنت ثابت و ADSL در ایران وصل شد البته برخی از شهر ها و اپراتور های اینترنت ثابت هنوز دسترسی به اینترنت جهانی ندارند. ظاهرا فعلا خبری از زمان اتصال اینترنت همراه در ایران به گوش نمی رسد. در روز های اخیر برخی از نمایندگان مجلس خواهان اتصال اینترنت همراه در ایران بودند اما متاسفانه هنوز اطلاع دقیقی از زمان اتصال اینترنت در ایران نیست .

*****بروز رسانی *****

اینترنت همراه ایرانسل و همراه اول وصل شد

اما در ساعت 15 روز چهارشنبه 6 آذر ماه اطلاعاتی از اتصال اینترنتی ایرانسل و شاتل موبایل منتشر شد ، البته براساس تحقیقات میدانی اینترنت همراه در برخی از شهر ها از جمله زنجان و برخی از شهر های دیگر هم در بامداد روز چهارشنبه به اینترنت همراه متصل شده بود.

براساس تست اینترنت همراه هم اکنون در ساعت 16 اینترنت همراه ایرانسل متصل شده است. براساس تست های انجام شده اینترنت همراه اول هم در ساعت 16 در تهران در دسترس است.

بخش خبری زوم تک در این صفحه جدید ترین اطلاعات از اتصال اینترنت همراه ایرانسل و همراه اول را در اختیار کاربران عزیز قرار خواهند داشت. در این بین که اینترنت های همراه در ایران بصورت کامل قطع شده بود اطلاعاتی در وب سایت نت بلاکس منتشر شد که از دسترسی 75 درصد از اینترنت ایرانسل خبر داده بود اما براساس واقعیت اینترنت ایرانسل به هیچ عنوان به اینترنت جهانی وصل نشده بود.


بیشتر بخوانید :


آمار نت بلاکس از اتصال اینترنت همراه در ایران به صورت زیر است:

ایرانسل: ۷۵ درصد
رایتل: ۲۳ درصد
همراه اول: ۱ درصد

البته این آمار تکذیب شد و نت بلاکس اعلام کرد که در بررسی اینترنت ایرانسل دچار اشتباه شده است.

براساس گزارش های منتشر شده امروز عصر جلسه شورای امنیت کشور تصمیم نهایی در مورد اتصال اینترنت همراه را بررسی و اعلام نتیجه خواهند کرد.

براساس گزارش های واصله اینترنت همراه در استان های زیر متصل شده است .
در حال حاضر، ۱۰ استانی که مجوز ارائه اینترنت موبایل در آن‌ها صادر شده، به این شرح هستند:

۱- خراسان شمالی
۲- خراسان جنوبی
۳- گلستان
۴- سمنان
۵- همدان
۶- یزد
۷- ایلام
۸- چهارمحال بختیاری
۹- اردبیل
۱۰- زنجان

آیا اینترنت همراه شهر شما متصل است ، لطفا با اعلام شهر و استان و سیمکارت تان ما را از اتصال اینترنت همراه تان مطلع کنید.

بیشتر بخوانید : چگونه سرعت اینترنت خود را 100 برابر کنیم ؟

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اینترنت همراه ایرانسل و همراه اول چه زمانی وصل می شود ؟ (بروز رسانی : اینترنت همراه وصل شد)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *