چرا اینترنت ADSL های وب نخریم ؟ مقایسه تعرفه های وب با مخابرات !

چرا اینترنت های وب را نخریم ؟ عنوانی که در تیتر مشاهده می کنید ، تجربه یک سال استفاده از اینترنت های وب هست که در ادامه به شما توضیح خواهیم داد. تجربیاتی که در زمینه اینترنت های وب بدست آمد ، خرید اینترنت های وب تقریبا یک و نیم برابر هزینه های اینترنت مخابرات می باشد ، در عین حال اگر از نظر کیفیت هم مورد بررسی قرار دهیم ، کیفیت ارائه خدمات چندان تفاوتی با اینترنت مخابرات ندارد ، چرا که قطع و وصلی های های وب در تمامی ساعات قابل لمس است و اینترنتی که ارائه می شود با سرعت واقعی در اختیار کاربر قرار نمی گیرد.

اینترنت های وب

های وب با نام شرک ثبت شده شرکت داده‌گسترعصرنوین از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز کرد ، این شرکت در سال 1388 به بخش خصوصی واگذار شد و در سال 1391 با نام تجاری های وب فعالیت خود را در بازار مخابرات و ارتباطات کشور آغاز کرد ، البته این شرکت در سال های گذشته با شرکت پارس آنلاین ترکیب شد ، البته های وب این شرکت را خریداری کرد و از آن پس عملا مشترکان پارس آنلاین هم به های وب تعلق یافت.

پس از معرفی کلی شرکت های وب به سراغ وضعیت اینترنت پر سرعت های وب خواهیم پرداخت و همچنین قیمت های ارائه شده برای اینترنت ADSL این شرکت در شهریور 1400 را در اختیار شما قرار خواهیم داد ، همچنین سعی میکنیم این قیمت ها را با شرکت های دیگر مثل اینترنت مخابرات مورد بررسی قرار دهیم . با ما همراه باشید.

تعرفه اینترنت ADSL های وب

تعرفه اینترنت های وب

برای اینکه امکان مقایسه خدمات با شرکت مخابرات در دسترس شما قرار گیرد در ادامه تعرفه های شرکت مخابرات هم در اختیار شما قرار میگیرد ، تا مقایسه ها کاملا شفاف انجام پذیرد ، شایان ذکر است این تعرفه ها برای شهریور 1400 می باشد.

اگر سرعت اینترنت 16 مگ را مورد بررسی قرار دهیم و آنرا با اینترنت مخابرات در نظر بگیریم ، های وب برای اینترنت 16 مگ 12 ماهه با ترافیک 4800 گیگ ترافیک هزینه یک میلیون و ششصد هزار تومان را از شما دریافت میکند ، اگر این نکته را در نظر بگیرید که شما ماهانه بیش از 90 گیگ براساس تجربه کاربری استفاده نداشته باشید ، ترافیک 10104 مخابرات با هزینه پانصد و پنجاه هزار تومان ، نیاز شما  را برطرف خواهد کرد ، این در حالی است که های وب به هیچ عنوان ترافیک انتخابی مثل این گزینه را در اختیار شما قرار نمی دهد ، و با تقریبا یک میلیون اختلاف خدمات بی مصرفی را در اختیار شما قرار می دهد.

بیشتر بخوانید  چگونه یک نام مناسب برای وب سایت تجاری خود انتخاب کنیم ؟

کافی است هزینه ها را بطور دقیق محاسبه نمایید ، در نهایت به این موضوع خواهید رسید که همچنان هزینه های دریافتی های وب با در نظر گرفتن ترافیک بسیار بالایی که اصلا مصرف نمی شود بسیار بالا می باشد.

تعرفه اینترنت adsl

در ادامه روال مشتری مداری های وب هم در یک ویدئو برای شما توضیح داده شده است ، امید وارم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد ، حتما قبل از خرید اینترنت ADSL خانگی یا سازمانی از تمامی شرکت ها استعلام بگیرید تا در دام شرکت های اینترنتی گرانفروش نیافتید.

منبع : hiweb.ir

1/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : چرا اینترنت ADSL های وب نخریم ؟ مقایسه تعرفه های وب با مخابرات !

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. اصلا سراغ های وب نرید اینترنت ۱۶ مگ گرفتم تست سرعتش بالای ۱۲۰k نمیرفت از دایال آپ هم کند تر بود هر چی پیگیری کردم فقط سرکارم گذاشتند آخرش هم خط رو‌جمع کردم ۳۵۰ تومن پول سه ماهه ام‌سوخت شد و‌پس ندادند.

  2. من دقیق متوجه نشدم
    یعنی اون ۴۸۰ گیگ یکساله رو ماهی ۴۰ گیگ در نظر گرفتن و با اون ۴۴۰ تومن فقط هزینه یک ماه رو پرداخت کرده بودید؟
    بعد هرینه ماهیانش بابت چیه اگه شما کل بسته رو خریده بودید؟

  3. های وب
    افتضحاحه افتضاح

    الان ده روزه اینترنت قطع و وصل میشه
    وقتی وصله سرعت افتضاحه

    تلفن که اصلا پاسخگو نیستند
    رفتم اینستاگرام کامنتها را بستن که مردم چیزی ننویسند

    خلاصه هر کی نت نداره اوضاعش خیلی بهتر مایی هست که های وب داریم
    حداقل روان سالمی دارند