اینترنت رایگان روبیکا واقعیت دارد ؟

اینترنت رایگان روبیکا

آیا اینترنت روبیکا رایگان است ؟ این موضوعی است که کاربران این اپلیکیشن سازمانی که در صدا و سیما تبلیغ می شود به دنبال واقعیت آن هستند . اول از هر چیزی بهتر است توضیح مختصری در خصوص اپلیکیشن روبیکا بدانیم چرا که ممکن است هنوز کاربرانی باشد که از روبیکا استفاده نکرده باشند و با قابلیت های آن آشنا نباشند.

اینترنت رایگان روبیکا برای کاربران

بخش مصرف حجم بسته های اینترنتی از مهم ترین و اصلی ترین موضوع تبلیغاتی روبیکاست و همانطور که روبیکا می گوید به صورت رایگان است. اما این موضوع تنها در ماه های ابتدایی رونمایی روبیکا واقعیت داشت.

در صورتی که شما از اینترنت اپراتورهای ایرانسل و همراه اول استفاده کنید ، هیچ هزینه ی از اعتبار شما کم نمی شود و تمامی حجم مصرفی شما نیز به صورت رایگان محاسبه می شود.

متاسفانه یکی از مشکلاتی که در خصوص این اپلیکیشن مطرح می شود این بوده که به صورت واقعی فرد یا شرکتی به عنوان پشتیبان آن مشخص نیست.تنها نام فناوران نوین هوشمند پارسی در وب سایت آن مطرح میشود.

فعلا روبیکا برای سیم کارت های همراه اول و ایرانسل هیچ گونه اینترنت رایگانی ندارد.

توصیه مهم در استفاده از روبیکا: این نکته را بخاطر داشته باشید که استفاده از اپلیکیشن روبیکا تنها برای آن دسته از کاربرانی رایگان می باشد که در زمان استفاده از روبیکا فیلترشکن خودشان را خاموش کرده باشند. گاهی ممکن است با خاموش کردن وی پی ان اما ترافیک مصرفی تان هنوز زیر نیز مجموعه وی پی ان باشد که به علت باگهای نرم افزاری این مشکل رخ میدهد.

نمایش آنلاین فیلم یا شبکه های تلویزیونی از جمله محبوب ترین مواردیست که کاربران به آن توجه ویژه ی داشته است که با توجه به قیمت های گران اینترنت در کشور استفاده از این قابلیت ها برای ما گران و پرهزینه است و به همین جهت کاربران از این برنامه استقبال نمی کنند و به این روش دیدن برنامه استفاده نمی کنند. استفاده از این برنامه ها هم برای برطرف کردن نگرانی کاربران می باشد که با منعقد کردن قراردادهای ispهای مختلف کشور نیز انجام شده و موجب می شود تا هزینه های مصرف اینترنت هم به حداقل رسانده شود. البته دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در زمان استفاده کاربرانشان از این اپلیکیشن مصرف اینترنت را به صفر رسیده است. زمانی که بر روی سیم کارت ایرانسل یا همراه اول خود بسته اینترنتی را فعال میکنید در زمان استفاده نمودن از اپلیکیشن روبیکا هیچ مقدار از حجم اینترنت شما کم نمی شود و می توانید با خیالی آسوده به صورت مرتب از روبیکا استفاده کنید.

اپلیکیشن روبیکا چیست؟

روبیکا یک اپلیکیشن چند منظوره است که این روزها با حجم وسیع و گسترده تبلیغات رسانه ی معرفی می شود و اینگونه گفته می شود که با نصب روبیکا می توان بسیاری از امور روزانه را به وسیله ی آن انجام داد. کاربرانی که گوشی های هوشمند دارند میتوانند این اپلیکیشن را نصب کرده و به سادگی از آن استفاده کنند چون کار با آن بسیار ساده و روان است و هیچ گونه پیچیدگی در آن دیده نمی شود. شما به محض ورود به روبیکا در صفحه اولین قابلیت های دسترسی روبیکار را خواهید دید.

بیشتر بخوانید  آیا اپلیکیشن روبیکا ناقص حریم خصوصی کاربران بوده است ؟

هم اکنون می توان گفت که اپلیکیشن روبیکا به عنوان یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن هاست که در فضای مجازی نیز بارها نام آن شنیده می شود. البته دارای مشکلات و نقاط ضعفی نیز می باشد و به این دلیل نیست که عاری از هر گونه مشکلی ست. این اپلیکیشن با توجه به اینکه تبلیغات زیادی را انجام میدهد و جوایز مختلفی را برای کاربران در نظر گرفته توانسته محبوبیت خود را نیز افزایش بدهد.

کاربرانی که روبیکا را بر روی دستگاههای هوشمند خود نصب می کنند می توانند امکاناتی مثل تماشای فیلم و سریال رایگان را در اختیار داشته باشند که البته به جز این مورد شما خدماتی مثل پرداخت قبوض، گوش دادن به موزیک های دلخواه ، خرید شارژ و… را نیز میتوانید داشته باشید. جالب است بدانید که نصب این اپلیکیشن میتواند کمک کنند تا از نصب اپلیکیشن های متعدد جلوگیری شود.

نحوه نصب روبیکا

در صورتی که جز کاربرانی هستید که از سیستم عامل IOS استفاده می کنید می توانید با مراجعه به SibApp روبیکا را نصب کنید و اگر سیستم عامل تان اندروید است از play store استفاده نمایید.

دانلود اپلیکیشن روبیکا

نکته ) برای نصب این اپلیکیشن نسخه اندرویدی 4.3 نیاز است.

بخاطر داشته باشید که هم اکنون تمامی سرویس های روبیکا رایگان بوده چون روبیکا تصمیم دارد تا بهترین خدمات را در اختیار مخاطبان قرار بدهد که با کم ترین هزینه ها باشد و اگر روبیکا سرویسی را ارائه بدهد که نیاز به هزینه داشته باشد حتما از طریق اپلیکیشن به کاربران خود اطلاع رسانی می نماید. تا مخاطبان با رضایت کامل و آگاهی از سرویس مورد نظر استفاده کنند.

خدمات اپلیکیشن روبیکا

روبیکا فقط متخص این نیست که شما از برنامه به خاطر تماشای آنلاین فیلم استفاده کنید بلکه خدمات این اپلیکیشن گسترده است و همانطور که اشاره کرده ایم شما با ورود به این اپلیکیشن در صفحه ی نخست می توانید قابلیت های مختلف را مشاهده نمایید.

  1. فیلم و سریال : از اصلی ترین نقاط قوت روبیکا به فیلم و سریال اختصاص داشته است که به واسطه ارائه دهندگان متفاوت عرضه میگردد. در این اپلیکیشن بیشتر فیلم و سریال ها معمولا وجود دارد که بسیار کاربردی هستند. اینترنت رایگان هم از مزیتها خوب به شمار می رود که میتوان با آن به صورت رایگان فیلم و سریال تماشا کرد.
  2. خدمات پرداخت: خرید شارژ ، پرداخت قبوض و… موارد این چنینی نیز در روبیکا وجود دارد که روبیکا را تقریبا متمایز می کند.
  3. شبکه تعاملی: در مثال ساده می توان گفت همانند اینستاگرام است که با هر کلیک میتواند کاربرانی همچون بازیگران و هنرمندان و خوانندگان و… را به خود اختصاص بدهد.
  4. دنیای موسیقی : به صورت رایگان کاربران می توانند از موسیقی در روبیکا استفاده کنند. موسیقی از محبوبیت ترین قسمت ها در این اپلیکیشن است.
  5. دنیای آموزش: روبیکا بخش آموزش را برای کاربران خود در نظر گرفته است.
  6. برنامه تلویزیونی : بازهم به صورت رایگان میتوان سریال های تلویزیونی را در روبیکا تماشا کرد.
  7. دنیای سلامت: اخرین گزینه به دنیای سلامت در روبیکا اشاره می کند. در این قسمت مقالات زیادی به صورت طبقه بندی شده وجود دارد که کاربران می توانند از آن استفاده کنند

وب سایت روبیکا : rubika.ir

4.5/5 - (29 امتیاز)

نظرات در مورد : اینترنت رایگان روبیکا واقعیت دارد ؟

18 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. خب روبیکا با این تبلیغات کاذب و دروغ یک مدتی کمی طرفدار پیدا کرد ولی الان که همه ميدونند برنامه اش چه قدر افتضاح و مناسب سطل زباله است. و حتی مصرف اینترنتش 3 برابره کدوم عاقلی این روبیکا رو تو گوشیش نگه می‌داره؟

  2. ماجرای فیلتر شبیه ایران خودرو سایپائه مردم مجبورن پول بنز و لامبورگینی بدن اخر سر پراید سوار شن حالا تعرفه اینستاگرام رو میگیرن روبیکا ارائه میدن بدبختی گیرافتادیم به خدا .بذارید مردم خودشون انتخاب کنند چه اپلیکیشنی رو گوشیشون نصب باشه.

  3. نت روبیکا هم مثل سایر دروغایی که بهمون گفتن رایگان نیست و فقط برای اینکه مردم نصبش کنن اینهمه تبلیغ دروغ کردن

  4. دروغ دروغ دروغ، صدا و سیما دروغ میگه، ایرانسل دروغ میگه، همراه اول دروغ میگه، سایتها دروغ میگن، روبیکا به هیچیک از ترفندهایی که گفته میشه رایگان نمیشه، مصرف نتش حتی از اینستاگرام هم بیشتره به کی اعتماد کنیم؟ فقط میخوان مردم رو بچاپن و جیبشونو خالی کنن تا چند وقت دیگه باید واسه نفس کشیدن بسته اینترنت خرید، مرد باشین انتشار بدید

  5. قبلا روبیکا رایگان بود میتونستی بدون نت و بدون شارژ عکس و پیام و ویس بفرستی و حتی گروه و کانال بزنی ولی الان رایگان نیست
    رایگانش کنین با این داستانی که گفتن روبیکا مضر هستش و الان رایگان نیست یه جوری دوباره داره به اون قضیه مضر بودن دامن میزنه
    آپدیت هم که دیروز داد امیدوارم آپدیت شده باشه رایگان هم شده باشه دوباره

  6. قبلا شاید رایگان بوده باشه
    البته شنیدم
    خودم نصب کردم و حجم اینترنتم کم شد پس رایگان نیست، فقط نسبت به برنامه های خارجی کمتره همین.

  7. سلام بیشتر مردم میگن تو روبیکا فیلم دیدن رایگانه.اما من هر روشی رو تست کردم رایگان نبوده. یک ساعت دوگیگ مصرف میکنه جز پرمصرف ترین اپلیکیش است همش دروغه ک رایگانه

  8. سلام منم جدیدا روبیکا رو نصب کردم بچه ام دوتا انیمیشن نگاه کرد حجم بسته ام به پایان رسیده هر روز دارم ۳۰تومن شارژ میکنم نتم رو،ولی امروز فهمیدم روبیکا هست که کل حجم نتم پریده چرا تبلیغات دروغ میکنید که رایگانه من از ایرانسل استفاده میکنم هیچ گونه رایگانی نیست

  9. دروغه، نت مصرف می‌کنه ، خودش هم تمام بها. من از پشتیبانی همراه اول پرسیدم. گفتن فقط بخش پیام رسانش رایگان هست.

  10. من ازدهمه ی اپراتور ها سیمکارت دارم و وارد روبیکا شدم ولی تو هیچ‌کدوم روبیکا رایگان نبود
    اگه میشه روبیکا رو دوباره رایگان کنید