ایسر سریعترین نمایشگر گیمینگ را به نام Nitro XV2 معرفی کرد

شرکت ایسر یکی از برندهای مطرح تولیدکننده لپ تاپ و سیستم های گیمینگ و غیرگیمینگ بوده که به تازگی محصول جدیدی را معرفی کرد. محصولی که یک نمایشگر گیمینگ بوده و نرخ نوسازی 390 هرتز دارد.

KitGuru لیست محصولات Acer Nitro XV2 جدید را با یک پانل IPS سازگار با FreeSync Premium 360Hz IPS که قابلیت 390 هرتز قابلیت شارژ بیش از حد را دارد ، مشاهده کرده است – یک ارتقا significant قابل توجه از Nitro قبلی ، که می تواند 270 هرتز اورکلاک شده را تجربه کند. تعداد انگشت شماری از مانیتورهای بازی 360 هرتز مانند Alienware 25 AW2521H یا چشمگیر ASUS ROG Swift 360Hz PG259QN وجود دارد ، اما Acer قهرمان جدید سرعت را در اینجا دارد.

Acer Nitro XV242Q F از پنل IPS 24.5 اینچی 1080p بهره می برد. شما همچنین به صفحه ای با زمان پاسخگویی 0/5 میلی ثانیه G2G نگاه می کنید که این صفحه را به یکی از سریع‌ترین‌ها در اطراف تبدیل می کند. این نسخه از نیترو حاشیه های نازک جذاب و طراحی کلی براق را نیز حفظ می کند.

XV2 همچنین از مشخصات AMD FreeSync Premium برخوردار است و به او امکان می دهد نرخ تازه سازی خود را متناسب با قاب بازی تغییر دهد. این یک مانیتور است که به گونه ای طراحی شده است که از لحاظ تکنولوژیکی (بدون قیمت بیش از حد پوچ) ، حداکثر فریم را به شما نشان می دهد ، به شرطی که پردازنده گرافیکی شما در این زمینه انجام وظیفه کند. با توجه به اینکه بازی های بیشتری از ویژگی هایی مانند DLSS بهره می برند ، استفاده از این میزان تازه سازی تا حدودی آسان تر می شود ، اما شما حتی برای رسیدن به هر مکانی نزدیک به باز کردن پتانسیل کامل این صفحه ، به یک GPU بسیار پیچیده احتیاج خواهید داشت.

هنوز هیچ قیمت یا پنجره انتشار نداریم ، اما لیستی با قیمت 530 یورو وجود دارد که تقریباً به 730 دلار تبدیل می شود. متأسفانه ، برای ردیابی یکی از این مانیتورها احتمالاً زمان ساده تری نسبت به پردازنده های گرافیکی قادر به هدایت آن خواهید داشت. و مسلماً 240-290Hz حتی برای یک بازی رقابتی نیز مازاد است.

بیشتر بخوانید  ایسر و رونمایی از کروم بوک جدید Chromebook Spin 514

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ایسر سریعترین نمایشگر گیمینگ را به نام Nitro XV2 معرفی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *