ایرفون Realme Buds Q2 با عمر باتری 20 ساعته معرفی شد

ایرفون Realme Buds Q2 با عمر باتری 20 ساعته معرفی شد

Realme به تازگی یک محصول صوتی جدید را اوایل امروز (20 دسامبر 2021) معرفی کرده است. محصول موردنظر، ایرفون بی سیم Buds Q2 است که به طور رسمي در بازار داخلي اين شرکت در چين عرضه شد.

جالب اینجاست که ما قبلاً عرضه Buds Q2 را در برخی دیگر از بازارهای آسیایی از جمله هند و پاکستان شاهد بودیم. اگرچه، با نگاهی به مشخصات به نظر می رسد که Buds Q2 که در چین عرضه می شود، نسخه ریبرند شده Q2 Neo است که در حال حاضر راهی هند شد. به عبارت دیگر، با پشتیبانی از ENC (حذف نویز محیطی) نسبت به ANC (حذف نویز فعال) وارد بازار می‌شود.

علاوه بر این، ایرفون Realme Buds Q2 به تنهایی تا 5 ساعت عمر باتری و در مجموع 20 ساعت پلی کردن را در صورت همراه شدن با کیس شارژ ارائه می دهد. طبق اعلامیه رسمی، حتی با 10 دقیقه شارژ می توان از آن به مدت 2 ساعت استفاده کرد. گوشی ها دارای یک درایور پویا 10 میلی متری با فناوری تقویت Bass Boost+ هستند. Buds Q2 حتی دارای یک حالت اختصاصی برای موبایل گیمینگ است که تأخیر را به تنها 88 میلی‌ثانیه کاهش می‌دهد و از تاخیر بین صدا و تصویر در حین بازی جلوگیری می کند. ناگفته نماند که حتی از بلوتوث 5.0 نیز پشتیبانی می کند.

در حال حاضر، ایرفون ریلمی Buds Q2 برای خرید در وب سایت های تجارت الکترونیک محبوب مانند JD.com در دسترس است و با قیمت 169 یوان (تقریباً 25 دلار ) فروخته می شود. این هدفون بی سیم ریلمی در رنگ مشکی، آبی و خاکستری به فروش می رسد. برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است به وب سایت شرکت ریلمی مراجعه کنید. طراحی آن نیز جذاب بوده و علاقمندان به ایرفون را جلب می کند.

انتظار داریم که شرکت ریلمی بزودی ایرفون های بیشتری را ارائه دهد و در اختیار مخاطب بگذارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ریلمی از بازار آلمان خارج شد

نظرات در مورد : ایرفون Realme Buds Q2 با عمر باتری 20 ساعته معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *