ایرانسل به مشترکان مودم های TD-LTE خود 5 گیگابایت اینترنت هدیه می دهد

مودم های TD-LTE

مودم های TD-LTE | این روزها رقابت میان شرکت های خصوصی و مخابرات و به خصوص اینترنت های موبایلی بسیار زیاد شده است و هر کدام سعی دارند در ارائه ی قابلیت های جدید با یکدیگر رقابت نمایند. در این میان ایرانسل پس از ارائه ی مودم های TD-LTE خود توانست توجهات بسیاری را جلب نماید و افراد زیادی در همان زمان اقدام به خرید این مودم ها نمودند.

مودم های TD-LTE

این اپراتور هم اکنون به مشترکان اینترنت ثابت خود که صفحه اطلاعات کاربری خود را بروزرسانی نمایند، 5 گیگابایت اینترنت هفتگی هدیه می‌ دهد. ایرانسل همزمان با آغاز نمایشگاه ایران تله‌ کام 2018 و به همراه ارائه ی آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود، برای مشترکینی که صفحه اطلاعات کاربری خود را بروزرسانی نمایند بعد از تایید نشانی پست الکترونیک و شماره تلفن همراه با استفاده از رمز یکبار مصرفی که برای مشترک پیامک می‌ شود، 5 گیگابایت اینترنت هفتگی فعال خواهد نمود.

مودم های TD-LTE

مشترکین اینترنت پرسرعت ثابت ایرانسل می‌ توانند با مراجعه به وب‌ سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir، در بخش خدمات و سرگرمی، قسمت اینترنت پرسرعت ثابت، با بروزرسانی صفحه اطلاعات کاربری خود از این هدیه برخوردار گردند. همچنین ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتریان می باشد، در روزهای برپا نمودن نمایشگاه ایران تله‌ کام 2018، به متقاضیان خرید مودم‌ های اینترنت پرسرعت ثابت، کد تخفیف 15 درصدی می‌دهد. بازدیدکنندگان از سالن اختصاصی اپراتور ایرانسل در نمایشگاه تله‌ کام می‌ توانند با وارد نمودن نام، ایمیل و شماره تلفن همراه خود در کیوسک‌ های بخصوص، پس از دریافت نمودن کد تخفیف، با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی ایرانسل به نشانی shop.irancell.ir مودم‌ های TD-LTE ایرانسل را خریداری نمایند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مقایسه سرعت و قیمت اینترنت در ایران و کشور های خارجی

نظرات در مورد : ایرانسل به مشترکان مودم های TD-LTE خود 5 گیگابایت اینترنت هدیه می دهد

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *