ایرانسل به دلیل فعال سازی زودتر از موعد بسته رزرو و پیش از اتمام بسته اصلی تذکر گرفت

ایرانسل

ایرانسل 

گزارشی عجیب در ماه مرداد از شیوه بسته های رزرو ایرانسل منتشر شد که حاکی از آن بود که حقوق مشترکان ایرانسل تضییع می گردد. 

این گزارش نشان میداد که ایرانسل پیش از اتمام بسته اصلی ، بسته رزرو را انتخاب و فعال می نماید. 

ایرانسل و بسته های رزرو 

با توجه به اینکه هنوز مقداری از بسته اصلی باقی مانده ، اما بسته رزرو ( بسته دوم) به صورت همزمان فعال می گردد و مهلت زمانی آن شروع می شود . حالا اگر مشترک به هر دلیلی دیگر از بسته اول استفاده نکند بدون استفاده از بسته دوم با گذشت زمان بسته منقضی شده و پول از حساب کاربر کم خواهد شد. 

بدین ترتیب مشترک در حالی شروع به استفاده از بسته رزرو می کند که  مهلت زمانی کمتری برای استفاده به نسبت زمان اعلام شده داشته است . مثلا مشترک به جای اینکه 1 ماه مهلت داشته باشد 25 روز مهلت دارد.

این در حالی است که دو اپراتور دیگر پیش از اینکه بسته اینترنتی کاربر به پایان برسد برای او پیامکی ارسال می شود که بسته شما روبه اتمام است . بسته رزرو را انتخاب نمایید یا به صورت خودکار بسته ی فعلی برایتان تمدید فعال خواهد شد حتی کاربر قادر است فعال سازی خودکار بسته را غیرفعال نماید و بعد از پایان بسته اینترنتی ، بسته رزرو نیز برای او فعال خواهد شد.

 بعد از چنین عملکردی علی اصغر عمیدیان   بیان می کند که باید بعد از اتمام بسته اول ، بسته رزرو فعال شود و اگر پیش از بسته اول ، این فعال سازی شکل بگیرد قطعا قانونی نخواهد بود

 با وجود این موضوع و تشخیص دادن غیر منطقی این روش و اعتراض کاربران ، هنوز ایرانسل در شیوه ی رزرو بسته ها تغییراتی را ایجاد نکرده است. 

پیش تر ها هم بدین صورت بود که ایرانسل پایان بسته اینترنت را به مشترکان خود اطلاع نمی داد و بعد از اینکه بسته به اتمام میرسید اینترنت کاربر با تعرفه های عادی گران محاسبه میشد و این موضوع سبب تمام شدن شارژ و همچنین رقم های نجومی در فیش مشتریان میشد. 

بعد از مدت ها ایرانسل تغییراتی را در روند خود ایجاد کرد و پیش از اینکه بسته به اتمام برسد برای کاربران پیامکی بر مبنای پایان بسته اینترنتی به ارسال می نماید.

بیشتر بخوانید  طرح مکالمه نامحدود ایرانسل

 با زوم تک همراه باشید 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ایرانسل به دلیل فعال سازی زودتر از موعد بسته رزرو و پیش از اتمام بسته اصلی تذکر گرفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *