ایجاد برند قوی و تاثیر آن در سئو

سئو

برندسازی یا برندینگ ((branding طی سالهای اخیر، به یک مؤلفه مهم سئو و بهینه سازی سایت تبدیل شده است. به این دلیل که سیگنال های برند به عنوان یک عامل مهم که در رتبه بندی سایت تاثیر می گذارند، اعتبار وب سایت را برای موتورهای جستجو تعیین می کنند.

سایت SearchMetrics در مطالعات اخیر خود اعلام می کند که برندهای برتر و قوی، رتبه های بهتری دارند و این امر بیان گر این است که موتورهای جستجو به چگونگی جستجوی افراد اهمیت داده و از برندهای قوی طرفداری می کنند.

چگونگی افزایش سیگنال برند قوی

اینکه نام برند شما در شبکه های اجتماعی ذکر شده باشد بسیار اهمیت دارد و یک سیگنال برند محسوب می شود. در واقع تبلیغات در سوشال نتورک یک روش قدرتمند برای معرفی کسب و کارتان می باشد.

در اصل، هرچه سیگنالهای با کیفیت تر از منابع خارجی که به یک نام برند مربوط می شوند، بیشتر شوند، موتورهای جستجو بیشتر درک می کنند که آن برند چقدر اهمیت دارد و نسبت به آن برند، دید بهتری پیدا می کنند.

و اما چگونه می توانید سیگنال های برند بیشتری را برای سایت خود ایجاد کنید؟

علاوه بر مواردی که در ادامه در مورد چگونگی برند سیگنال توضیح داده خواهد شد، یکی از سایت های معتبری که باعث ایجاد سیگنال های برند قوی می شود سایت بازدیدیار می باشد که با خدماتی که در خصوص خرید بازدید سایت، خرید ورودی گوگل، افزایش بازدید مستقیم سایت، افزایش بازدیدهای بازگشتی، افزایش ترافیک سایت، خرید رتبه الکسا، خرید ورودی سوشیال، خرید فالوور اینستاگرام و …. ارائه می دهد باعث می شود هزینه های سئوی سایت شما بسیار کم شود. به شما پیشنهاد می کنیم حتما به سایت آن مراجعه کرده و از سرویس هایی که ارائه می دهد بهره ببرید.

جستجوی نام برند را افزایش دهید

هنگامیکه موتورهای جستجو نام برند شما را پیشنهاد دهند، باعث می شود کاربران به آن برند اعتماد بیشتری پیدا کنند و سعی در شناخت خدماتی کنند که آن برند ارائه می دهد.

کلمات کلیدی برند بزرگترین سهم از ترافیک، تبدیل و نرخ کلیک را از طریق جستجوی شما تشکیل می دهند، در حالی که بهترین ROI و CPC / CPA را نیز ارائه می دهد.

روش های زیادی برای افزایش حجم جستجوی برندها در سایت شما وجود دارد.

ایجاد تبلیغات و بازاریابی و کمک به برندینگ

تبلیغات آنلاین می توانند به راحتی نام برند را در معرض مخاطبان خود قرار دهند و به تقویت شناخت برند کمک کنند که اغلب منجر به افزایش جستجوهای مرتبط با برند می شود.

تولید محتوای با کیفیت و مرتبط با برند

ارائه مطالب مفید به طور مداوم، در مواردی که تجارت شما قادر به ارائه خدمات آن است به شما امکان می دهد سهم بیشتر بازار را بدست آورید. محتوای برند درک موتورهای جستجو را از کسب و کار شما ساده تر می کند.

در واقع هرچه بیشتر در مورد حرفه ی خود محتوای کاربردی و بهینه ای تولید کنید (با دقت به تخصص خاصی که در مورد آن دارید)، افراد بیشتری نام برند شما را به طور مستقیم جستجو می کنند.

معرفی محصولات برند دار

محصولاتی که دارای برند قوی هستند تقریباً همیشه مورد بررسی، تحقیق و جستجو قرار می گیرند، به خصوص اگر آنها مورد علاقه کاربران بوده و به خوبی تبلیغ شده باشند.

روش های معرفی محصولات برند دار:

همانطور که در بالا به آن اشاره شد، جستجوهای برند دارای نرخ تبدیل بالاتری هستند و غالباً می توانند اثر مثبت طولانی مدت را برای برند شما ایجاد کنند.

برخی از روش های متداول توسط بازاریابان برای تبلیغ محصولات:

  • نمایش تبلیغات
  • نظرات کاربران
  • برنامه های وابسته
  • وبلاگ نویسی مهمان
  • بازاریابی محتوا
  • روابط عمومی PR
به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ایجاد برند قوی و تاثیر آن در سئو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *