ایجاد اشتغال با استفاده از تولید داخلی سیمکارت های همراه اول

سیمکارت های همراه اول

سیمکارت های همراه اول | این روزها مسئله ی اصلی مسئله ی میزان درآمد و نوع کار افراد می باشد که در واقع در جامعه ی کنونی به یک معضل اساسی تبدیل گشته است. باید در این خصوص بگوییم که همراه اول در این عرصه توانسته است با تولید سیمکارت های خود اقدام به ایجاد اشتغال نماید.

سیمکارت های همراه اول

اپراتور اول ادعا کرده است که با همکاری شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران، توانسته است زمینه‌ ی ایجاد اشتغال را برای بیشتر از 200 نفر نیروی کار متخصص و کارشناس ایرانی فراهم نماید. بر اساس گزارش  منتشر شده، اداره‌ ی کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با آغاز همکاری دو شرکت مذکور، تا به امروز بیش از 50 میلیون سیم‌ کارت به بازار عرضه شده است و بیشتر از 500 نفر نیز به طور غیرمستقیم مشغول به‌ کار شده‌ اند.

این اپراتور فعال کشورمان ادعا می نماید که با تولید سیم‌ کارت در داخل کشور، علاوه‌ بر ایجاد اشتغال‌، میزان امنیت مشترکان خود را نیز افزایش داده است؛ بر همین اساس که اکنون تمامی کلیدهای امنیتی در کشور تولید و نگه‌ داری می گردند و احتمال ایجاد مسائلی نظیر افشای اطلاعات کاربران توسط کمپانی های خارجی از میان می‌ رود. بر اساس گزارش منتشر شده از سوی اپراتور اول، سیم‌ کارت‌ های داخلی این اپراتور، همه ی استاندارد‌های بین‌ المللی از جمله شامل تحمل دمای پایین 20 درجه تا بالای 80 درجه‌ی سلسیوس برای سیم‌ کارت‌ های عادی و تحمل دمای پایین 40 درجه تا بالای 105 درجه‌ ی سلسیوس را برای سیم‌ کارت‌ های M2M دارا می باشند.

سیمکارت های همراه اول

تولید انواع سیم‌ کارت در شرایطی که فرایند انتشار کارت‌ های ملی به علت وارد نشدن بدنه‌ ی کارت‌ ها به کشور، مختل شده بود، حرکت جذابی از سوی همراه اول محسوب می گردد و امید داریم که الباقی اپراتورها هم استراتژی‌ های مشابهی را در زمینه ی اشتغال‌ زایی و حمایت از تولید داخلی اتخاذ نمایند.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  ارزان ترین اینترنت همراه جهان برای ایران می باشد

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ایجاد اشتغال با استفاده از تولید داخلی سیمکارت های همراه اول

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *