اکانت توییتر خود را از پاکسازی توییتر حفظ نمایید

اکانت توییتر

اکانت توییتر | : توییتر یکی از پر کاربرد ترین و قدیمی ترین شبکه های اجتماعی در بین فعالان اینترنتی است ، یکی از دغدغه های اصلی کاربران توییتر حذف اکانت توییتر زمانی است که دیگر از آن استفاده نمی کنند. در این مقاله بصورت کامل در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد با ما همراه باشید .

یکی از خبرهایی که این روزها در مورد توییتر منتشر شده است این است که در حال پاکسازی برخی از داده ها و حساب های کاربری می باشد. در این میان برخی از کاربران این شبکه ی اجتماعی نگران این موضوع هستند که نکند یک روز حساب کاربری آن ها حذف شود! اکنون در این بخش تصمیم داریم که به سه مورد از اطلاعات جلوگیری از این موضوع اشاره نماییم.

اکانت توییتر

شبکه ی اجتماعی توییتر اخیرا در تلاش است تا به منظور پاک‌سازی پلتفرم خود قابلیت جدیدی را به طور آزمایشی اضافه نماید که به کاربران می‌ گوید کدام اکانت‌ ها و یا حساب‌ های کاربری را باید آنفالو نمود. شبکه ی اجتماعی توییتر تصمیم دارد تا با تشویق کاربران به آنفالو کردن اکانتی که به ندرت در توییتر پیگیری می‌ نمایند و یا افرادی که محتوای بی‌ کیفیت تولید می‌ نمایند، تجربه‌ ی کاربری بهتری را برای مشتریان رقم بزند. این بروز رسانی جدید برای فعالان در این شبکه‌ ی اجتماعی و کارآفرینان بسیار اهمیت دارد. توییتر شبکه ی اجتماعی است که اگر به نحو احسنت استفاده گردد مزایای بسیار زیادی دارد و در آخر سیستم سرمایه‌گذاری بر روی آن بسیار ارزشمند می باشد. علاوه بر آن مفهوم توییتر به اندازه ای بین کاربران جا افتاده که تاکنون هیچ جایگزینی برای آن پیشنهاد نشده است. این موضوع که توییتر با وجود ایرادات بسیار توانسته قدرت خود را در این مدت حفظ نماید یعنی در آینده نیز ماندگار خواهد شد.

اکانت توییتر

شاید تصور کنید قابلیت پیشنهاد آنفالو نمودن کاربران چون تنها توسط توییتر و به طور آزمایشی استفاده شده است، فراگیر نخواهد شد ولی در دنیای دیجیتال برخی از غیر ممکن ها ممکن می گردد. شبکه ی اجتماعی توییتر از این قابلیت برای پاک کردن محتوای کم ارزش و حتی بدون ارزش استفاده خواهد کرد و در آخر شاهد این هستیم که سایر شبکه‌طهای اجتماعی هم به آن ملحق گردند. اما اکنون چگونه می‌ توان از ورود به فهرست کاربران پیشنهادی توییتر برای آنفالو جلوگیری نمود؟

  • مطالب اسپم را انتشار ندهید

استفاده از اسپم به منظور افزایش درگیری میان سایر کاربران مدت زیادی است که دیگر در توییتر کاربردی ندارد. در گذشته و در مواقعی که توییت‌ ها به ترتیب زمان نشان داده می‌ شد، به اشتراک گذاشتن 30 پست در طول روز منطقی بود. ولی اکنون توییتر و سایر شبکه‌‌ های اجتماعی از الگوریتم‌ هایی بر اساس درگیر کردن کاربران و سایر پارامترها به منظور نمایش پست‌ ها در فید استفاده می نمایند. این یعنی کیفیت باید بیشتر از کمیت آن حائز اهمیت است. در نتیجه محتوایی را به اشتراک گذاری کنید که حس می‌ کنید خود شما نیز با آن درگیر هستید. بر اساس تحقیقات بهتر است بیشتر از 15 توییت در طول روز انتشار دهید.

  • تولید محتوای مناسب و مرتبط

کاربران شبکه ی اجتماعی توییتر شما را به دلایل خاصی در توییتر دنبال نموده اند. برای مثال کاربران اکانت خواننده‌ ی مورد علاقه‌ ی خود را دنبال نمایید تا در جریان آخرین خبرهای مربوط به کنسرت و یا انتشار آلبوم جدید قرار بگیرند. البته این موضوع بدین معنا نیست که فقط مطالب مرتبط با حوزه‌ ی کاری خود را به اشتراک بگذارید؛ زیرا توییتر محل بسیار مناسبی به منظور نمایش دادن سایر جنبه‌ های شخصیتی به دیگران می باشد. برای مثال اشتراک گذازی جک و گیف کمک می نماید سایرین آشنایی بیشتری با شما یابند. در عین حال بهتر است تا از حوزه‌ی فعالیت خود زیاد فاصله پیدا نکنید.

بیشتر بخوانید  میانبر ایموجی ها به کامنت های اینستاگرام آمد

اکانت توییتر

  • استفاده از ابزارهای باکیفیت و مناسب

بعضی از کاربران همه ی فعالیت‌ های توییتر شامل فالو و آنفالو و ReTwitte کردن پست‌هایی با کلمات کلیدی مشخص را به صورت خودکار انجام می‌دهند. توییتر در راستای پاک کردن محتوای بی‌کیفیت دنبال روشی برای از بین بردن ربات‌ ها می باشد. در نتیجه از اپلیکیشن‌ هایی که فالوئر فیک می‌ خرند و یا تعداد لایک‌ ها و درگیری را افزایش می‌ دهند استفاده نکنید و به دنبال ابزارهای قابل اعتماد نظیر Crowdfire باشید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اکانت توییتر خود را از پاکسازی توییتر حفظ نمایید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *