اچ پی و معرفی لپ تاپ های نسل جدید Pavilion x360

امروز ، HP برخی از کانورتیبل های جدید را از خط ابتدایی Pavilion معرفی کرده است که با طعم های 14 و 15 اینچی ارائه می شوند. همانطور که انتظار داشتید ، آنها با پردازنده های نسل یازدهم و مشخصات معمولی که در سال 2021 در لپ تاپ پیدا می کنید ، مانند Wi-Fi 6 ، همراه هستند ، اما این همه نیست.

لپ تاپ های جدید Pavilion x360 از مواد پایدار استفاده می کنند ، روندی که ما از زمان معرفی Elite Dragonfly در سال 2019 شاهد آن هستیم. مورد ، آن را گسترش داده است تا آنها را در حاشیه قرار دهد. آنها همچنین شامل آلومینیوم بازیافتی در عرشه صفحه کلید و پلاستیک بازیافتی پس از مصرف هستند.

HP متذکر شد که این لپ تاپ ها حاشیه های باریکی با نسبت صفحه نمایش به بدنه 88.92٪ دارند ، در واقع می گوید که این مدل برای هر دو مدل 14 و 15 اینچی یکسان است. وزن برای 14 اینچ به 1.509 کیلوگرم کاهش یافته است (در مدل 15 اینچی 1.89 کیلوگرم) ، و ردپای 6٪ کوچکتر است که اکنون با 12٪ کاهش در اندازه Y.

همه چیز در مورد غوطه وری است ، و این لپ تاپ ها همچنین با نصب OMEN Gaming Hub نیز آماده می شوند. طبیعتاً این یک نسخه کوچک از برنامه است ، اما کاربران همچنان قادر به بررسی حیات سیستم ، بارگیری تصویر زمینه ، کسب جوایز و موارد دیگر خواهند بود.

آنها با آمازون الکسا ارائه می شوند ، بنابراین افراد می توانند از آن برای پخش موسیقی ، پرسیدن س ،ال و استفاده از مهارت های مختلف برای تعامل با رایانه شخصی خود استفاده کنند. مثل همیشه ، Cortana پشتیبانی می شود و در Pavilion x360 14 کوچکتر ، Xiaowei چین پشتیبانی می شود.

در مورد HP Pavilion x360 14 باید بیان داشت که این محصول در اواخر بهار عرضه می شود. مدل 15 اینچی امروز با قیمت 749.99 دلار در دسترس است و می توانید آن را در اینجا پیدا کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویری از اچ پی Omen نسل جدید

نظرات در مورد : اچ پی و معرفی لپ تاپ های نسل جدید Pavilion x360

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *