اپل و معرفی ساعت هوشمند اپل واچ سری 6

اپل واچ سری 6

شرکت اپل در جریان رویداد 15 سپتامبر از محصولات متعددی رونمایی کرده که یکی از آنها ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 است. این ساعت در مقایسه با سری 5 طراحی بهبودیافته داشته و از مشخصات سخت افزاری ارتقایافته بهره می برد.

این ساعت هوشمند دارای رنگ بندی متنوع و جذابی است که نظر هر فردی را جلب می کند. از رنگ های این ساعت باید به آبی، رزگلد، طلایی و نقره ای اشاره کرد. البته نسخه آبی آلومینیومی بوده و چهره زیبایی به اپل واچ سری 6 بخشید. همچنین گزینه قرمز آلومینیومی هم در نظر گرفته شد که جلوه باکیفیتی به اپل واچ جدید بخشید. درباره ویژگی ها اپل قابلیت SpO2 یا همان ردیابی اکسیژن خون را برای این نسل ساعت خود در نظر گرفت.

قابلیت سنجش سطح اکسیژن خون

اپل واچ سری 6

تیم کوک در جریان رونمایی بیان داشت که ویژگی های قبلی اپل واچ مانند ECG توانست جان افراد بسیاری را نجات دهد و حال Spo2 موجب خواهد شد تا تعداد افرادی که توسط اپل واچ نجات پیدا می کنند افزایش یابد. همچنین ویژگی تنظیمات خانواده هم تدارک دیده شده که به افراد امکان می دهد بدون داشتن آیفون، به کودکان خود Apple Watch دهید.

در بخش سخت افزاری باید به پردازنده S6 اشاره کرد که چیپ دو هسته ای مبتنی بر پردازنده A13 Bionic است. این پردازنده بهینه شده بوده و قدرت عملکرد بالاتری نسبت به اس 5 دارد. فروش این ساعت از 399 دلار آغاز خواهد شد و بزودی دردسترس قرار می گیرد. با این حال ، این بار با آداپتور برق همراه نخواهد بود، اپل ادعا می کند که باعث اتلاف کمتری برای محیط زیست می شود.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت اپل مراجعه کنید تا اطلاعات تکمیلی این ساعت هوشمند نسل جدید را بدست آورید. اپل واچ سری 6 با بند فلزی و سیلیکونی در کنار بند طرح بافت راهی بازار خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اپل به دنبال گرفتن 22 میلیون دلار هزینه های دادرسی از سامسونگ است

نظرات در مورد : اپل و معرفی ساعت هوشمند اپل واچ سری 6

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *