اپل مشکل تولید اپل واچ سری 7 را حل کرد

اپل مشکل تولید اپل واچ سری 7 را حل کرد

در حالی که پیشتر گزارش شده بود ممکن است اپل واچ سری 7 با تاخیر به دلیل مشکلی در تولید آن راهی بازار شود اما گویی کوپرتینویی ها موفق شدند، مسئله تولید این ساعت هوشمند را برطرف کنند.

بر اساس یادداشت جدید مینگ چی کو، اپل مشکلات تولید اپل واچ سری 7 خود را حل کرده است و تولید انبوه مدل جدید را از اواسط تا اواخر سپتامبر آغاز می کند، در حالی که عرضه در پایان آن ماه هنوز در مسیر خود قرار دارد. طبق گفته MacRumors. مسائل مربوط به تولید جدا از مشکلات مختلفی بود که Apple Watch 7 با آن رو به رو شد.

مشکل تولید اپل واچ 7 عمدتاً به قسمت حاشیه آن مربوط می شود. با این حال، مشکل حل شده است و تولید سری ماژول های پنل در اواسط سپتامبر آغاز می شود. اپل واچ سری 7 دارای طراحی لبه تخت جدید بوده که شبیه به لبه های تخت استفاده شده در iPhone 12 و iPad Pro است. به گفته کو، اپل واچ جدید به دلیل تغییر چشمگیری که دارد، مراحل پیچیده را سپری کرد.

به طور خاص، صفحه نمایش جدید و قوی تر از یک طرح لکسی به جای طرح کابلی قدیمی استفاده شده است و همچنین برای اولین بار به یک فرآیند قالب گیری تزریقی با فشار کم (LIPO) نیاز دارد. اپل همچنین از خط تولید OLED جدیدی استفاده می کند که می تواند کارایی و هزینه های پنل را کاهش دهد، اما این امر به تامین کنندگان جدید مانند LGF ، Young Poong و Jabil نیاز داشته، که به خودی خود می تواند در تأخیرها نقش داشته باشد.

خبر خوب این است که اپل با انجام برنامه های مختلف آزمایشی (DOE) برای اطمینان از بهترین پیکربندی تولید و تنظیم استانداردهای صلاحیت در پنل و طرف مونتاژ، مسائل مربوط به قابلیت اطمینان ماژول پنل را حل کرده است.

هر دو Nikkei Asia و Bloomberg قبلاً گزارش داده بودند که مشکلات تولید به دلیل پیچیدگی طراحی به این معناست که احتمالاً عرضه اپل واچ سری 7 به تاخیر می افتد. به طور جداگانه، مارک گورمن، روزنامه نگار بلومبرگ اخیراً فاش کرد که این دستگاه ممکن است در مقادیر محدود در هنگام عرضه در دسترس باشد. اپل قصد دارد طی رویداد اواسط سپتامبر به معرفی گوشی آیفون 13 در چند مدل بپردازد و همچنین احتمال دارد ساعت اپل واچ سری 7 را هم در همین برنامه آنلاین شاهد باشیم.

زیرا قرار نیست رویداد به شکل حضوری باشد و در قالب یک برنامه از پیش ضبط شده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اپل مشکل تولید اپل واچ سری 7 را حل کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *