اپل تولید دو مدل از آی مک های خود را متوقف ساخت

اپل اخیراً iMac Pro را متوقف کرد و دو پیکربندی iMac 21.5 اینچی اکنون در زمان بازنشستگی به Pro پیوسته اند. همانطور که توسط MacRumors مشاهده شده است ، تنظیمات SSD 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی 21.5 اینچی iMac دیگر برای خرید در دسترس نیست ، فقط نسخه های 256 گیگابایتی SSD و 1TB Fusion drive برای خرید در وب سایت اپل در دسترس هستند.

به نظر می رسد از ماه گذشته هر دو پیکربندی برای خرید در وب سایت اپل در دسترس نبوده است ، اما در آن زمان مشخص نبود که این مسئله مشکل تأمین کالا است یا قطع دائمی این دو گزینه است. اما اکنون هر دو گزینه 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی SSD از صفحه پیکربندی iMac خارج شده اند.

مدتی است که در مورد طراحی مجدد بزرگ iMac شایعه شده است. انتظار می رود اپل نسخه 27 و 21.5 اینچی iMac را با طراحی مجدد iMac جایگزین کند و احتمالاً امسال Mac Pro را از نو ساخته است. در ماه ژانویه ، بلومبرگ گزارش داد که این به روزرسانی دارای طراحی مسطح است و “چانه” زیر صفحه را از بین می برد.

انتظار می رود iMac های جدید از تراشه های سیلیکون اپل استفاده کنند ، زیرا این شرکت همچنان از تراشه های اینتل فاصله می گیرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تاریخ احتمالی کنفرانس بعدی اپل مشخص شد

نظرات در مورد : اپل تولید دو مدل از آی مک های خود را متوقف ساخت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *