اپل برنامه ایجاد فیلم Clips را با AR Spaces به روز می کند

اپل برنامه ایجاد فیلم Clips را با AR Spaces به روز می کند

اپل هنگامی که در اوایل سال 2020 آیپد پرو تازه سازی شده را راه اندازی کرد ، سیستم LiDAR Scanner خود را برای تشخیص عمق معرفی کرد. این فناوری برای اجازه دادن به دستگاه اندازه گیری فاصله تا اشیا and و کمک به قابلیت های واقعیت افزوده طراحی شده است.

امروز ، اپل ویژگی جدیدی را در کلیپ های طراحی شده توسط LiDAR Scanner ارائه داد. برنامه ایجاد ویدیو با معرفی ویژگی AR Spaces به منظور ضبط و به اشتراک گذاری فیلم ها با جلوه های واقعیت افزوده ، به روزرسانی جدیدی دریافت کرده است که شماره نسخه خود را به 3.1 افزایش می دهد.

ویژگی جدید در آیفون 12 پرو ، آیفون 12 پرو مکس و آیپد پرو (نسل 4 و 5) موجود است. AR Spaces در Clips 3.1 به شما امکان می دهد به عنوان مثال یک اتاق را اسکن کرده و جلوه ها را پیش نمایش کنید. لازم به ذکر است که این ویژگی فقط با دوربین عقب کار می کند.

هفت جلوه جدید از جمله Prism ، Confetti ، Disco ، Dance Floor ، Sparkles ، Stardust و Hearts وجود دارد. کلیپ ها با استفاده از قابلیت تقسیم بندی و انسداد ، افراد را در یک کلیپ شناسایی کرده و جلوی جلوی جلوه های تصویری یا پشت آن قرار می دهند.

علاوه بر این ، می توانید AR Spaces را به برچسب های متحرک ، برچسب های متنی و پوشش های شکلک اضافه کنید. این ویژگی همچنین از نسبتهای مختلف از جمله 9:16 ، 16: 9 و مربع پشتیبانی می کند.

اپل همچنین در حال به روزرسانی محتوای ماهانه کلیپ ها ، از جمله فیلترهای جدید ، عنوان های زنده ، متن ، برچسب ها و پوسترهایی است که “رویدادهای فصلی و روندهای فرهنگی” را منعکس می کند. سرانجام ، می توانید هنگام دریافت محتوای جدید ، اعلان ها را برای دریافت هشدارها روشن کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تاریخ عرضه و معرفی گوشی آیفون 12 آشکار شد

نظرات در مورد : اپل برنامه ایجاد فیلم Clips را با AR Spaces به روز می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *