اپل ایرپادز پرو 2 در سه ماهه سوم 2022 از راه می رسد

اپل ایرپادز پرو 2 در سه ماهه سوم 2022 از راه می رسد

پس از عرضه Apple AirPods 3 در ماه اکتبر، شایعاتی در مورد تاریخ عرضه مورد انتظار برای ایرپادز پرو 2 فاش شده است. این اطلاعات برای اولین بار در ماه می زمانی که مایک گورمن و دبی وو از بلومبرگ گزارش دادند که اپل AirPods Pro 2 را با به‌روزرسانی‌های قابل توجهی منتشر خواهد کرد، آشکار شد. مارک گورمن و مینگ-چی-کو، تحلیلگر اپل نیز پیش بینی کردند که این مدل در سال 2022 بدون تعیین تاریخ دقیق عرضه خواهد شد.

اخیراً کاربر FronTron توییتر پیش‌بینی کرده است که اپل AirPods Pro 2 خود را در سه ماهه سوم سال 2022 منتشر خواهد کرد و ادعا می‌کند که این اطلاعات از زنجیره تامین آمده است. این افشا اصلاحیه‌ای به توییت قبلی او در ماه جولای است که ادعا می‌کرد این محصول در سه ماهه دوم سال 2022 عرضه می‌شود. این اطلاعات را باید با احتیاط در نظر گرفت، زیرا FronTron سابقه ضعیفی در مورد افشای اطلاعات دقیق اپل دارد و چندان نباید به آن پرداخت.

انتظار می‌رود AirPods Pro 2 جدید عملکرد صدا مشابه نسل فعلی را ارائه دهد، اما با حذف نویز بهبود یافته، عمر باتری بهتر، شکل گرد و طول ساقه کاهش یافته است. همچنین پیش‌بینی می‌شود که کیس سبک‌تر باشد و ایرپادز پرو 2 دارای حسگرهای نور محیطی و همچنین مقاومت در برابر آب باشد.

انتظار می‌رود مدل نسل دوم AirPods Pro از چیپست Apple H1 استفاده کند، همان چیپست که اکثر دستگاه‌های سری AirPods از جمله نسل فعلی AirPods Pro را شامل می شود. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود کوپرتینویی ها چه برنامه ای در سر دارند و هدفون جدید با چه ویژگی هایی بزودی از راه خواهد رسید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بالاخره iOS 12 در دسترس کاربران دستگاه های اپل قرار گرفت

نظرات در مورد : اپل ایرپادز پرو 2 در سه ماهه سوم 2022 از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *