اپل آی مک جدید را با پردازنده اختصاصی عرضه می کند

اپل آی مک جدید را با پردازنده اختصاصی عرضه می کند

شرکت اپل در رویداد بهار خود از چند محصول جدید رونمایی کرده که باید به آی مک جدید، تبلت آیپد پرو، ایرتگ و چندی دیگر اشاره کرد. در این بین باید به آی مک نسل جدید پرداخت که طراحی بهتری دارد.

امروز اپل در جریان رویداد مجازی خود ، iMac جدیدی را که از چیپ ست Apple M1 پشتیبانی می کند ، معرفی کرد و تعداد محصولات مبتنی بر Apple Silicon را در مجموعه خود گسترش داد. علاوه بر تغییر مشخصات ، مدل جدید با طراحی کاملا جدید ، با رنگ های بیشتر ، یک شاسی باریک تر و حاشیه های کوچکتر ارائه می شود.

iMac جدید به لطف حاشیه های باریک تر ، دارای یک پنل 24 اینچی است و مشخصات جانبی دستگاه نیز بسیار نازک تر شده است. اپل می گوید به لطف تعویض چیپست M1 که اجزای سیستم بسیاری در آن تعبیه شده است ، می تواند اندازه برد منطقی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و بنابراین شاسی 50٪ کوچکتر از مدل قبلی است. این صفحه نمایش همچنین یک پنل Retina 4.5K است و از TrueTone پشتیبانی می کند بنابراین تعادل رنگ را با محیط شما تنظیم می کند.

iMac جدید همچنین دارای مجموعه ای از رنگ های پر جنب و جوش است که فاصله چشمگیری از رویکرد معمول اپل در ساخت رنگ های بسیار خنثی برای رایانه های شخصی دارد. اپل همچنین دوربین و میکروفون iMac را بهبود بخشیده است. اکنون با یک دوربین 1080p FaceTime همراه است و پردازش تصویر را بهبود بخشیده است تا نتیجه نهایی را حتی بهتر کند. همچنین دارای دو میکروفون جدید پرتوی جدید است که نوید تجربه صوتی بهتری را می دهد. بلندگوهای بهبودیافته ای نیز دارید که دارای دو جفت “ووفر لغو کننده نیرو” و یک جفت تویتر هستید.

اپل آی مک جدید را با پردازنده اختصاصی عرضه می کند

البته اپل به لطف چیپست Apple M1 عملکرد بهتری را نیز معرفی می کند. اپل پردازنده 85٪ سریعتر ، 50٪ گرافیک سریعتر را در مقایسه با سریعترین iMac 21.5 اینچی و سه برابر سرعت پردازش یادگیری ماشین ارائه می دهد.

iMac جدید همچنین با یک اتصال مجدد قدرت مغناطیسی طراحی شده است ، با یک کابل روکش پارچه ای که متناسب با رنگ iMac است. آداپتور برق برق را تبدیل می کند و همچنین شامل یک پورت اترنت است ، بنابراین شما فقط یک کابل مستقیماً به iMac متصل می کنید. این باید به شما کمک کند تا برخی از آشفتگی های موجود در دسک تاپ شما کاهش یابد.

بیشتر بخوانید  اپل می خواهد دستورات صوتی را از HEY SIRI به JUST SIRI تغییر دهد

اپل همچنین لوازم جانبی سازگار با iMac را دوباره طراحی کرده است. صفحه کلید Magic جدید اکنون شامل Touch ID می شود تا بتوانید راحتتر روی دسک تاپ وارد شوید و هم Magic Mouse و هم Magic Trackpad اکنون تا حدودی با کد iMac کدگذاری شده اند.

از نظر اتصال ، iMac دارای چهار پورت USB Type-C است که دو درگاه از Thunderbolt 4 نیز پشتیبانی می کنند. iMac برای سفارش از 30 آوریل در دسترس خواهد بود و ارسال آن از اواسط ماه مه آغاز می شود. مدل پایه از پردازنده مرکزی 8 هسته ای ، پردازنده گرافیکی 7 هسته ای و فقط دو پورت تاندربولت به همراه صفحه کلید مجیک بدون Touch ID با قیمت 1299 دلار برخوردار است. با پرداخت 1499 دلار می توانید به یک پردازنده گرافیکی 8 هسته ای ارتقا یابید ، دو درگاه USB Type-C ، اترنت به آن اضافه کرده و Touch ID را در صفحه کلید جادویی بگیرید. مدل گرانتر نیز در هفت رنگ مختلف ارائه می شود ، در مقابل چهار رنگ موجود در مدل ارزان تر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اپل آی مک جدید را با پردازنده اختصاصی عرضه می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *