اپلیکیشن Measure آنقدرها دقیق نیست

اپلیکیشن Measure | پس از انتشار سیستم عامل iOS 12 قابلیت واقعیت مجازی نیز بهبود هایی را داشته و با استفاده از این قابلیت افراد می توانند اندازه ی اجسام را پیدا کنند. تنها کافیست که دوربین آیفون خود را به سمت اجسام گرفته و ابعاد فاصله ی طولی و عرضی آن را تنها با تکان دادن گوشی دربیاورند.

اپلیکیشن Measure

یکی از بهترین قابلیت های iOS 12 که چند روزی از انتشار آن می‌ گذرد، اپلیکیشن واقعیت افزوده‌ ای به نام Measure می باشد که می‌ تواند اندازه ی اشیا متفاوت را اندازه‌ گیری نماید. با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده، اپلیکیشن Measure فاصله میان دو نقطه را در نظر می‌ گیرد تا بر اساس آن فاصله به محاسبه ی طول، عرض، مساحت و ارتفاع اشیا بپردازد.

اساسا این اپلیکیشن را می‌ توانید در گوشی های آیفون‌‌ SE، 6s و نسل‌ های جدیدتر دستگاه های اپلی، آیپد نسل 5 به بعد و آیپد پرو تجربه نمایید، البته لازم به ذکر است به این شرط که بروزرسانی iOS 12 را دریافت نموده باشید. اما قبل از شروع به استفاده از اپلیکیشن Measure نمایید، باید نکته‌ ای را در جریان باشید: شاید اندازه‌ گیری‌ های این اپلیکیشن آنقدرها که تصورش را می‌ کنید دقت نداشته باشند.

یکی از کاربران و طرفداران کمپانی اپل اخیرا در وبلاگ شخصی خود پستی را منتشر نمود و عملکرد Measure را با دقت مورد ارزیابی قرار داد. این کاربر در این پست به موقعیت‌ هایی اشاره نموده است که اپلیکیشن در اندازه‌ گیری ابعاد اشیا، به شکل عجیبی به اشتباه افتاده است. برای مثال با چندین بار اندازه‌گیری یک شی، نتایج مختلفی بدست آمده است.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می نمایید، اپلیکیشن واقعیت افزوده کمپانی اپل ابعاد یک تابلوی نقاشی را تقریبا 20 درصد کوچکتر از ابعاد واقعی اندازه‌گیری نموده است که اختلاف نسبتا زیادی به حساب می‌ آید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پیشبینی میشود طرح ماشین اپل تا سال 2020 منتشر شود

نظرات در مورد : اپلیکیشن Measure آنقدرها دقیق نیست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *