اپلیکیشن Authenticator برای اپل واچ انتشار یافت

Authenticator

اپلیکیشن Authenticator | یکی از ساعت های بسیار پرطرفدار بازار، اپل واچ می باشد که کاربران زیادی را در سراسر دنیا دارد. محبوبیت این ساعت هوشمند به اندازه ی محبوبیت آیفون های این کمپانی است و علیرغم قیمت بالای این ساعت ها افراد زیادی اقدام به خرید آن ها می کنند. در این میان کمپانی اپل هر ساله با معرفی سری جدید آیفون های خود از نسخه ی جدید ساعت هوشمند نیز رونمایی به عمل می آورد.

اپلیکیشن Authenticator

سال گذشته ی میلادی، کمپانی مایکروسافت ورود بدون احتیاج به پسورد به حساب‌ های کاربری خود را با انتشار اپلیکیشن تایید هویت به نام Authenticator برای سیستم عامل iOS و اندروید امکان‌ پذیر نمود. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌ دهد درخواست‌ های ورود به حساب های کاربری مایکروسافت را بدون پسورد تایید نماید. کمپانی مایکروسافت در حال حاضر عملکرد این قابلیت را در شرایط اپلیکیشنی برای اپل واچ ارائه داده است و از این به بعد کاربران اپل واچ می‌ توانند به طور مستقیم از روی مچ کاربر، درخواست ورود به حساب کاربری را تایید نمایند.

اساسا اپلیکیشن Authenticator به کاربران حساب کاربری مایکروسافت این اجازه را خواهد داد تا درخواست‌ هایی را که اساسا نیازمند به یک رمز عبور، پین و یا احراز هویت بیومتریک هستند، به‌ طور مستقیم از روی ساعت هوشمند اپل واچ خود تایید نمایند. اعلان‌ های فشار بر روی اپل واچ نمایان خواهند شد و کاربران حساب های کاربری مایکروسافت برای تایید درخواست ورود خود، فقط اعدادی را که بر روی صفحه‌ ی ورود به نمایش در می آید، انتخاب می نمایند. فعالسازی این قابلیت از روی اپل واچ راحتی امکان‌پذیر می باشد و اگر از قبل جزو کاربران اپلیکیشن Authenticator باشید، می‌ توانید به آسانی حساب‌ های شخصی و کاری خود را از گوشی آیفون به اپل واچ خود منتقل نمایید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری دوم ساعت هوشمند اپل در راه است

نظرات در مورد : اپلیکیشن Authenticator برای اپل واچ انتشار یافت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *