اپلیکیشن جدید، “Cosmolander” کودکان شما را فضانورد می کند

با پرداخت 3$، عالم گیتی در اپلیکیشن Cosmolander زیر انگشتان فرزند شماست.

برنامه Cosmolander که هم اکنون در Android و iPhone قابل دسترس است، می تواند به آموزش منظومه شمسی برای جوانان و همه رده های سنی که به نجوم علاقه مندند بپردازد.

111Cosmolander، آخرین اپلیکیشن آموزشی Marshmallow Games است که روی تعلیم و بازی های نشاط بخش برای کودکان متمرکز می باشد.

شما با این برنامه همچنان که می توانید خودتان را آموزش دهید، قادر هستید تا از طریق یک ارتباط تصویری دوستانه کوچک ترین جزئیات  درباره سیارات و ستاره ها را به فرزندانتان تعلیم دهید.

کاربران Cosmolander با مطالعه و بررسی نجوم و سفرهای بین ستاره ای به تکمیل ماموریت های مخفی می پردازند.

222این برنامه برای کودکان 6 سال به بالا بدون محدودیت سنی طراحی شده است که این یک گزینه عالی برای بزرگسالان به منظور آموزش نجوم می باشد.

Cosmolander، جزئیات وابسته به علم و اطلاعات بسیاری به شما می دهد: فاصله بین سیارات، زمین و خورشید، شرایط شان، ساختار، اندازه، آب و هوا، ماهواره ها و جزئیاتشان.

علاوه بر این، کاربران این اپلیکیشن به نه ماموریت منحصر به فرد برای تکمیل و آزمایش خودتان می پردازند.

333برای کاربران Apple، برنامه مذکور با iPod touch، iPhone و iPad سازگار است و برای دانلود و نصب به سیستم iOS 8.0 و بالاتر نیاز دارد. در حالی که برای کاربران Android به سیستم عامل 2.3 و بالاتر نیاز است.

444کمپانی Marshmallow ادعا کرده است: “Marshmallow Games کمپانی ای است که به ساخت اپلیکیشن های آموزشی برای کودکان می پردازد. برنامه های آموزشی ما توسط یک تیم حرفه ای و کارشناسان برای تولید محتوای آموزشی نوآورانه حول مطالعه در حوزه های مختلف ساخته می شوند. ما صدها آزمایش کننده کوچک داریم که برنامه های ما را بررسی می کنند. بنابراین ما از طریق چشم انداز کودک سرگرمی فراهم می کنیم. ما فکر می کنیم بهترین راه آموزش یادگیری توام با سرگرمی است. به همین دلیل است که بازی های ما بسیار شبیه به واقعیات و همراه با خلاقیت می باشد که راهی سرگرم کننده برای یادگیری درس های مدرسه در سنین قبل از شروع آن است. ما به خوشحالی فرزندانمان اهمیت می دهیم.”

555شما به راحتی می توانید این نرم افزار را نصب کرده و به عنوان فضانورد سفرهای تجربی تان را آغاز کنید.

666

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اپلیکیشن جدید، “Cosmolander” کودکان شما را فضانورد می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *