اوپو A95 و انتشار تصاویر رندر شده آن

اوپو A95 و انتشار تصاویر رندر شده آن

شرکت اوپو در نظر دارد بزودی گوشی میان رده OPPO A95 را معرفی کند. این اسمارتفون مشخصات کلیدی قابل قبولی داشته و با ویژگی های برجسته در آینده نزدیک راهی بازار خواهد شد و نمونه برجسته است.

OPPO به زودی گوشی هوشمند OPPO A95 4G ​​را در برخی از بازارهای آسیای جنوب شرقی معرفی می کند. تصاویر و رندرهای عملی A95 4G ​​قبلاً ظاهر شده است. امروز، Sudhanshu Ambhore، فروشنده، رندرهای جدیدی از گوشی را بدون هیچ واترمارکی به اشتراک گذاشته است.

OPPO A95 4G ​​در رنگ های مشکی ستاره ای و رنگین کمان نقره ای در رندرهای جدید دیده می شود. این گوشی دارای پنل AMOLED سوراخ دار و دوربین سه گانه پشتی است. ستون فقرات سمت چپ دستگاه دارای دکمه های تنظیم صدا و لبه سمت راست آن دارای کلید پاور است.

مشخصات OPPO A95 4G ​​در دست نیست. با این حال، شایعات پیرامون آن ادعا می کنند که این یک نسخه تغییر نام تجاری از OPPO F19 خواهد بود که در گذشته اخیر در هند عرضه شد.

این دستگاه ممکن است 128 گیگابایت حافظه داخلی و یک اسلات کارت microSD برای ذخیره سازی اضافی ارائه دهد. ممکن است بر روی اندروید 11 مبتنی بر ColorOS 11.1 اجرا شود. ممکن است دارای دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی باشد و پنل پشتی آن ممکن است دارای یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی، یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی باشد. دوربین ماکرو مگاپیکسلی ممکن است یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در خود جای دهد که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند.

همچنین شایعه شده است که OPPO روی Reno6 Lite برای کلمبیا کار می کند. همچنین گفته می شود که این مدل یک نسخه تغییر برند F19 است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رویت شدن گوشی اوپو A98 در Geekbench

نظرات در مورد : اوپو A95 و انتشار تصاویر رندر شده آن

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *