اولین گوشی هوشمند جان سخت 5جی در راه است

یکی از شرکت های مطرح چینی تولیدکننده اسمارتفون های جان سخت بی شک ULEFONE است که توانسته با عرضه مدل هایی خاص نظر طرفداران را به خود جلب سازد و محصولی ارزنده را به بازار عرضه دارد.

کاربرد فناوری تصویربرداری حرارتی در بسیاری از زمینه های حرفه ای کاملاً گسترده بوده است. به ویژه با ورود به دوران 5G ، امکانات بیشتری برای گسترش و استفاده از فناوری تصویربرداری حرارتی برای تسهیل بهره وری کار وجود دارد. بر اساس این پس زمینه ، Ulefone گوشی جدید 5G ناهمواری را با دوربین تصویربرداری حرارتی روانه بازار کرده است که به عنوان Armour 11T 5G معرفی شده است.

Armor 11T 5G ، بر اساس منابع رسمی ، به لطف پردازنده هشت هسته ای MediaTek Dimensity 800 ، از شبکه شبکه 5G پشتیبانی می کند. همچنین می تواند 8 گیگابایت رم ، 256 گیگابایت رام و 5200 میلی آمپر ساعت را نیز ارائه دهد. تنظیمات اصلی دوربین شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی ، دوربین تصویربرداری حرارتی 5 مگاپیکسلی و دوربین فرعی 2 مگاپیکسلی است ، اما مطمئناً بزرگترین پیشرفت دوربین عکاسی حرارتی است. این گوشی همچنین دارای نمایشگر 6.1 اینچ HD + قطره آب است. از شارژ بی سیم 10 وات نیز پشتیبانی می کند و شما از تراشه NFC ، باز کردن قفل صورت ، شناسه اثر انگشت یا سیستم Android 11 برخوردار هستید.

گفتنی است قیمت تلفن های همراه با تصویربرداری حرارتی در بازار فعلی نزدیک به 500 دلار است. اما مشخصات Armor 11T مطمئناً بسیار بهتر بوده و می تواند در مقایسه با سایر مشخصات پیشرفت چشمگیری داشته باشد. به علاوه البته پشتیبانی از 5G در بالا ، بنابراین می توان حدس زد که قیمت احتمالاً بالاتر از 600 دلار خواهد بود. طبق اخبار رسمی ، این پیش فروش جهانی در فروشگاه الکترونیکی Banggood از 7 ژوئن آغاز می شود و تا 16 ژوئن ادامه خواهد داشت. دسته اول خریداران البته فرصتی برای تهیه تخفیف گسترده دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر و جزئیات بیشتر در مورد تلفن ، همیشه می توانید به وب سایت رسمی مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بررسی گوشی میزو MX5 ، یک میان رده چینی

نظرات در مورد : اولین گوشی هوشمند جان سخت 5جی در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *