اولین کروم بوک 17 اینچی توسط ایسر رونمایی شد

اولین کروم بوک 17 اینچی توسط ایسر رونمایی شد

شرکت ایسر را می توان از برندهای مطرح تولیدکننده لپ تاپ دانست که هر سال نسل جدیدی از نوت بوک های گیمینگ و غیرگیمینگ خود را معرفی کرده و در بازار عرضه می کند. از جمله آنها باید به کروم بوک نسل جدید 17 اینچی اشاره داشت که بزرگترین کروم بوک است.

Chromebook ها برای ماندن در اینجا هستند و با افزایش گسترده حمل و نقل، به ویژه در همه گیر شدن بیماری های کار از راه دور و آموزش آنلاین – آنها فقط قصد دارند سهم بیشتری از بازار را بدست آورند. ایسر از جمله مارک هایی است که دستگاه های سیستم عامل Chrome را در تمام پرانتزها راه اندازی کرده اند و جدیدترین محصول Chromebook 317 از این شرکت است، به عنوان اولین Chromebook 17.3 اینچی در جهان معرفی شده است.

جدیدترین نسخه ایسر از یک نمایشگر عظیم 17.3 اینچی FHD بهره می برد ، اما جالب است که وب کم یک آپگرید اختیاری است. و دقیقاً مانند دوربین جلو ، یک صفحه نمایشگر لمسی نیز یک آپدیت اختیاری است. حاشیه ها خیلی ضخیم نیستند و همچنین یک پوشش ضد تابش خیره کننده در بالای آن وجود دارد. جای تعجب نیست که شما یک صفحه کلید کاملاً سایز با یک صفحه کلید اختصاصی دریافت می کنید و دوباره ، یک صفحه کلید صفحه کلید با نور پس زمینه اختیاری نیز روی میز وجود دارد.

ایسر می گوید که Chromebook 317 از جدیدترین نسل پردازنده های Intel Celeron بهره می برد ، اما SKU را در پست اعلامیه خود مشخص نکرده است. این شرکت برای آخرین پیشنهاد خود عمر باتری 10 ساعت را ارائه می دهد ، اما مسافت پیموده شده بر اساس سناریو استفاده متفاوت خواهد بود. جنبه اتصال توسط یک جفت پورت USB Type-C Gen 3.2 ، یک جفت پورت USB Type-A ، جک ترکیبی صوتی 3.5 میلی متری و Wi-Fi 6 انجام می شود.

فروش ایسر Chromebook 317 (CB317-1H) ماه آینده با قیمت 379.99 دلار در ایالات متحده آغاز می شود ، در حالی که خریداران در منطقه EMEA باید 399 یورو برای دستگاه تهیه کنند. به نظر می رسد که فقط یک گزینه تک رنگ روی میز وجود دارد.

بیشتر بخوانید  ایسر از نمایشگر مستقل AOPEN 16PM3Q رونمایی کرد

علاوه بر این ، ایسر همچنین Chromebook Spin 713 را راه اندازی کرده است که گفته می شود اولین دستگاه سیستم عامل Chrome دارای مجوز Intel Evo در جهان است. این بدان معنی است که شما می توانید انتظار هدیه هایی مانند بیدار شدن از خواب سیستم در کمتر از یک ثانیه ، 9 ساعت یا بیشتر عمر باتری ، پشتیبانی از شارژ سریع ، Wi-Fi 6 کلاس گیگابایت و پورت تاندربولت 4 را داشته باشید.

Chromebook Spin 713 با ساخت نظامی ، مجهز به صفحه نمایش 13.5 اینچی QHD است و می توان آن را تا پردازنده نسل یازدهم Core i7 اینتل پیکربندی کرد. قیمت آن از 699.99 دلار شروع می‌شود و در ماه ژوئن در کنار مدلی که برای مشتریان سازمانی در نظر گرفته شده ، قابل جلب خواهد بود. انتظار داریم بزودی کروم های 17 اینچی بیشتری با عرضه این مدل شاهد باشیم، زیرا در حال حاضر این محصول ایسر اولین مدل 17 اینچی بوده که در بخش کروم بوک ها به فروش می رسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اولین کروم بوک 17 اینچی توسط ایسر رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *