اولین سنسور دوربین 1 اینچی سونی در سری پی 50 هوآوی

یک سری عجیب از توییت ها توسط یک نکته سنج دیگر جامعه باعث شده است که بسیاری تصور کنند که تلفن های سری Huawei P50 ممکن است دارای یک سنسور دوربین موبایل 1 اینچی از سونی باشند. همانطور که توسط GizmoChina مشاهده شده است ، نوک خبر Teme (@ RODENT950 در توییتر) در توئیتر یک هنرمند از سنسور دوربین گوشی های هوشمند نوشت که سونی IMX800 قرار است در آوریل 2021 راه اندازی شود. نوار راهنما همچنین گفت که Sony IMX800 “اولین بار در جهان است” حسگر موبایل 1 اینچی “. دنباله دار این توییت با مجموعه ای از تنظیمات دوربین عقب دنبال می شود که تا حد زیادی تصور می شود مربوط به گوشی های سری Huawei P50 باشد ، زیرا نوک تیز به همه چیزهای Huawei علاقه مند است.

توییت پیگیری شده توسط tipster همچنین گفت که وی تصور کرد “آنها” به استفاده از لنزهای 50MP با فیلترهای RYYB برای سنسور 1 اینچی ادامه خواهند داد. خوب ، در واقع فقط یک شرکت وجود دارد که فیلترهای RYYB را برای دوربین های تلفن پشتی خود دارد ، بنابراین در این مرحله رمز و راز از بین رفته است.

آیا Sony IMX800 واقعاً اولین سنسور دوربین 1 اینچی تلفن هوشمند در جهان است؟ Android Authority اشاره کرد که پاناسونیک Lumix CM1 در واقع اولین دستگاه دارای سنسور دوربین تلفن همراه 1 اینچی است ، اما این دستگاه به عنوان یک دوربین هوشمند با ضریب شکل گوشی های هوشمند طبقه بندی می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بخش تراشه سونی به لطف هوش مصنوعی کارکنان دورکار دارد

نظرات در مورد : اولین سنسور دوربین 1 اینچی سونی در سری پی 50 هوآوی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *