اولین جزئیات گوشی MI MIX FOLD2 شیائومی فاش شد

شرکت شیائومی اخیرا گوشی هوشمند تاشو MI MIX FOLD را با طراحی شبیه به گلکسی زد فولد سامسونگ رونمایی کرد. حال به تازگی جزئیاتی پیرامون نسل جدید این تلفن هوشمند در فضای مجازی آشکار شد.

همانطور که همه ما انتظار داریم ، امسال برتری گوشی های هوشمند تاشو وجود خواهد داشت. در نیمه اول امسال ، ما قبلا از Xiaomi Mi MIX Fold و Huawei Mate X2 استقبال کرده ایم. انتظار داریم در نیمه دوم سال تلفن های هوشمند تاشو بیشتری داشته باشیم. ما انتظار داریم امثال شیائومی Xiaomi Mi MIX Fold2 را به بازار عرضه کنند. طبق گزارشات خارج از چین ، اطلاعات زنجیره تأمین نشان می دهد که سامسونگ ، گوگل ، اوپو ، شیائومی و ویوو همه گوشی های هوشمند تاشو خود را راه اندازی خواهند کرد. Galaxy Fold3 جدید سامسونگ الکترونیک احتمالاً اولین گوشی هوشمند تاشو در زیر صفحه نمایش جهان خواهد بود. از یک راه حل جدید دوربین روی صفحه نمایش توسط سامسونگ استفاده خواهد کرد.

برای گوگل ، گوشی هوشمند تاشو جدید آن یک راه حل تاشو اتخاذ می کند. این دستگاه از صفحه نمایش 7.6 اینچی سامسونگ استفاده می کند و ممکن است حدوداً در ماه اکتبر وارد شود. اولین تلاش شیائومی در مورد گوشی هوشمند تاشو اصلاً بد نبود. MIX Fold در ماه آوریل منتشر شد و عملکرد خوبی در دستگاه داشته است. با توجه به عملکرد MIX Fold ، بدیهی است که شرکت در MIX Fold متوقف نخواهد شد.

تلفن هوشمند تاشو آینده شیائومی (یا Xiaomi Mi MIX Fold2) ممکن است در سه ماهه چهارم سال جاری وارد شود. این تلفن هوشمند تاشو از صفحه نمایش Visionox برای صفحه نمایش خارجی استفاده خواهد کرد. صفحه داخلی از راه حل سامسونگ استفاده می کند. این فرصت را دارد که صفحه تازه سازی با فرکانس 120 هرتز را برای اولین بار حمل کند. گزارش های قبلی ادعا می کنند که China Star Optoelectronics صفحه نمایش ثانویه Xiaomi MI MIX Fold2 را تولید خواهد کرد.

تلفن هوشمند جدید تاشو ویوو نیز مشابه است و همچنین باید در سه ماهه چهارم سال جاری وارد بازار شود. این همان تأمین کننده همجوشی است ، صفحه نمایش خارجی از BOE است و صفحه داخلی آن سامسونگ است. از صفحه نمایش انعطاف پذیر 8 اینچی سامسونگ استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  شیائومی 12 پرو به فناوری شارژ سریع 120 وات مجهز است

برای اوپو ، تلفن هوشمند تاشو آن با صفحه نمایش سامسونگ ، BOE یا Visionox ارائه می شود. ممکن است از ترکیبی از نمایشگرهای هر یک از این شرکت ها استفاده کند. تلفن تاشو Oppo بر قابلیت حمل و کاربردی بودن تمرکز دارد. بعد از باز کردن تلفن هوشمند ، اندازه دستگاه فقط 7.1 اینچ است. بر اساس گزارش ها ، این دستگاه در سال 2022 وارد می شود ، بنابراین ما هنوز کمی وقت داریم تا منتظر بمانیم.

Huawei Mate X3 گزینه های زیادی ندارد. به دلیل ممنوعیت ایالات متحده نمی تواند از نمایشگر سامسونگ استفاده کند و باید به صفحه نمایش BOE رضایت دهد. این تلفن هوشمند تاشو همچنان از  پردازنده Kirin 9000 استفاده خواهد کرد و باید در سال 2022 رونمایی شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اولین جزئیات گوشی MI MIX FOLD2 شیائومی فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *