اولین تصویر گوشی Redmi Note 10 Pro به بیرون درز کرد

شیائومی و ردمی قصد دارند بزودی گوشی هوشمند میان رده ردمی نوت 10 را در سه مدل مختلف معرفی و عرضه کنند. اسمارتفون هایی که با مشخصات کلیدی برجسته از راه خواهند رسید.

Redmi در تاریخ 26 می در چین از تلفن های هوشمند Redmi Note 10 5G بهره می برد. Redmi Note 10 5G می تواند همان دستگاهی باشد که در مارس در بازارهای جهانی رسماً عرضه شد. گفته می شود این مجموعه شامل دو مدل دیگر مانند Redmi Note 10 Pro 5G و Redmi Note 10 Ultra 5G است. مشخصات اصلی Ultra variant هفته گذشته ظاهر شده بود. امروز ، سازنده چینی جزئیات اصلی گوشی Redmi Note 10 Pro 5G را به اشتراک گذاشته است.

در زیر یک پوستر رسمی Redmi Note 10 Pro 5G نشان داده شده است که در لیست JD ظاهر شده است. خرده فروش این گوشی را برای رزرواسیون ذکر کرده است ، اما هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات آن ندارد.

در قسمت جلویی این گوشی از یک صفحه LCD با یک سوراخ سوراخ دار به صورت مرکزی ترازبندی شده است. طبق گفته یک نوار محبوب چینی ، از صفحه نمایش 6.6 اینچی LCD FHD + بهره می برد. این شرکت امروز تأیید کرد که سری نوت 10 از نرخ تازه سازی 120 هرتز ، سرعت نمونه برداری لمسی 240 هرتز و دامنه رنگی DCI-P3 پشتیبانی می کند.

به نظر می رسد ظاهر عقب Redmi Note 10 Pro 5G از Xiaomi Mi 11 5G Signature Edition الهام گرفته شده است. سیستم دوربین سه گانه رو به عقب آن دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است. شایعات حاکی از آن است که Note 10 Pro 5G به چیپست Dimensity 900 مجهز شده است.

این شرکت امروز تأیید کرد که سری Redmi Note 10 5G با پشتیبانی از بلوتوث 5.2 ، NFC و موتور خطی X ارائه می شود. در مدل های نوت 10 همچنین از برنامه صفحه کلید مکانیکی Razer استفاده شده است که همراه با نور RGB است. Redmi همچنین صفحه کلید مشابه تلفن هوشمند Redmi K40 Gaming را ارائه می دهد. این شرکت چینی هفته گذشته تأیید کرده بود که سری Note 10 5G با ذخیره سازی UFS 3.1 ، 90 فریم در ثانیه و سیستم خنک کننده چهارگانه ارائه می شود.

منبع

2/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : اولین تصویر گوشی Redmi Note 10 Pro به بیرون درز کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *