اولین تصویر رندر گوشی W22 5G سامسونگ منتشر شد

اولین تصویر رندر گوشی W22 5G سامسونگ منتشر شد

سامسونگ در چند سال گذشته محصولات مختلفی را در بخش گوشی های تاشو معرفی کرده که اکنون آنها را سری گلکسی Z می نامد. در ماه آگوست شاهد رونمایی دو مدل گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 بودیم و اکنون یک مدل برای بازار چین در راه است.

این اسمارتفون گلکسی W22 5G خواهد بود که در واقع همان گلکسی زد فولد 3 با مشخصات سطح بالاتر است. سامسونگ هر سال یک مدل از سری گلکسی W را برای بازار چین در نظر می گیرد که عمدتا قیمت بالایی دارند و مشخصات قابل توجهی هم در آنها تعبیه می شود.

در حال حاضر ، یک تلفن هوشمند تاشو از سامسونگ با نام W22 5G که منحصر به بازار چین است، به صورت آنلاین لو رفت. همانطور که از نامش مشخص است، این گوشی به عنوان جانشین سامسونگ W21 5G که سال گذشته عرضه شد، رونمایی می شود.

اولین تصویر رندر گوشی W22 5G سامسونگ منتشر شد

گفته شده که سامسونگ W22 5G براساس تلفن هوشمند Galaxy Z Fold3 ساخته شده اما انتظار می رود این دستگاه با کمی تغییر در طراحی یا حتی ابعاد متفاوت عرضه شود. W21 5G مدل قبلی نیز در مقایسه با Galaxy Z Fold2 دارای طراحی کمی متفاوتی داشت. از تصویر فاش شده، مشخص است که گوشی هوشمند تاشو منحصر به فرد چین از سامسونگ دارای فناوری دوربین زیر نمایشگر (UDC) و تصویر زمینه جدید است. اکنون، اطلاعات زیادی در مورد این محصول در دست نیست. همچنین مشخص نیست که آیا این دستگاه از قلم S-Pen پشتیبانی می کند یا خیر.

سامسونگ W21 5G که سال گذشته در چین عرضه شد 50 درصد بیشتر از نسخه بین المللی Galaxy Z Fold 2 قیمت داشت، بنابراین این احتمال وجود دارد که W22 5G آینده بسیار بیشتر از گوشی هوشمند Galaxy Z Fold3 قیمت گذاری شود. با توجه به اینکه تصویر گوشی قبلاً به صورت آنلاین فاش شده است، انتظار می رود در روزها یا هفته های آینده جزئیات بیشتری در مورد سامسونگ W22 5G و همچنین قیمت و جزئیات موجودی این گوشی دریافت کنیم. اگر بخواهیم پیش بینی کنیم، حداکثر تا پایان سال جاری این اسمارتفون معرفی و عرضه خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  فهرست جدیدترین آپدیت های منتشر شده سامسونگ

نظرات در مورد : اولین تصویر رندر گوشی W22 5G سامسونگ منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *