اولین ایرباد USB-C کمپانی گوگل عرضه شد

ایرباد USB-C

ایرباد USB-C کمپانی گوگل | هر روز با پیشرفته تر شدن گوشی های هوشمند و معرفی گوشی هایی با صفحه نمایش بزرگ استفاده از آن ها سخت تر می شود. در این میان کاربران این سری از گوشی های هوشمند اساسا از هندزفری و ایربادهای کمپانی های مطرح دنیا استفاده می نماید. کمپانی گوگل برای نخستین بار از ایرباد USB-C خود رونمایی به عمل آورد.

ایرباد USB-C کمپانی گوگل

تا آستانه‌ی برگزاری رویداد سخت‌ افزاری شب گذشته ی کمپانی گوگل حدس هایی مبنی بر معرفی نسل دوم پیکسل باد به گوش می رسید ولی کمپانی گوگل در مراسم شب گذشته ی خود به هدفون بی‌ سیم اش هیچ اشاره‌ ای داشت ولی در مقابل اقدام به معرفی یک جفت ایرباد USB-C نمود. این کمپانی هرچند هیچ مشخصاتی از این ایرباد جدید منتشر نکرد ولی صفحه‌ ی محصول خود را در داخل وب‌ سایت رسمی اش بروزرسانی نموده است.

ایرباد USB-C

ایردباد جدید این کمپانی از همان مکانیزم قرارگیری پیکسل باد استفاده می نماید و دارای حلقه‌ هایی پارچه‌ ای بوده که به منظور سازگاری با گوش هر کاربر قابل تنظیم می باشند. این ایربادها همچنین دارای دکمه‌ ای است که با فعال نمودن آن می‌ توان به گوگل اسیستنت دسترسی یافت، صدای نوتیفیکیشن ها را شنید و یا از ترجمه‌ های آنی گوگل ترنسلیت استفاده نمود. بر اساس ادعای کمپانی گوگل، این ایربادها با هر دستگاهی که مجهز به درگاه USB-C باشد، سازگار است. اکنون لازم به ذکر است که ایرباد USB-C کمپانی گوگل با قیمت 30 دلار و از سوی فروشگاه گوگل قابل سفارش می باشد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  یوتیوب موزیک به جای گوگل پلی موزیک به عنوان پلیر پیش ‌فرض اندروید

نظرات در مورد : اولین ایرباد USB-C کمپانی گوگل عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *