اندروید 12 می تواند با استفاده از یک ترفند جدید فضای تلفن شما را آزاد کند

اندروید 12 می تواند با استفاده از یک ترفند جدید فضای تلفن شما را آزاد کند

شرکت گوگل هر سال نسخه جدیدی از سیستم عامل محبوب اندروید را در اختیار مخاطب قرار می دهد. در این بین باید انتظار داشت بزودی نسخه بعدی را با عنوان اندروید 12 و ویژگی بهتر معرفی و در اختیار مخاطبان قرار دهد.

اندروید در مقایسه با سیستم عامل iOS خود ، یک سیستم عامل “بالغ” شناخته می شود. با این حال ، حتی بالغ ترین افراد نیز فضای رشد و پیشرفت دارند. و ، به نظر می رسد Google ترفند جدیدی را برای آزاد سازی فضای تلفن هوشمند شما فعال می کند. شایعه شده است که ویژگی جدیدی “خواب زمستانی برنامه” وجود دارد که با حذف پرونده های موقت از برنامه های استفاده نشده ، فضای ذخیره سازی را آزاد می کند. با این حال ، این ویژگی در هیچ یک از دو پیش نمایش برنامه نویس موجود در دسترس عموم ظاهر نشده است.

با توجه به افرادی که در برنامه XDA-Developers قرار دارند ، ویژگی خواب زمستانی در ساخت فاش شده ای است که آنها بدست آورده اند. با حذف پرونده های موقت از برنامه های استفاده نشده ، فضای ذخیره سازی در تلفن شما آزاد می شود. به طور قابل توجه ، یک نرم افزار APK می تواند ویژگی های آینده را پیش بینی کند اما وجود آنها را تأیید نمی کند. این ویژگی ها در حال حاضر در ساخت زنده اجرا نمی شوند و ممکن است در هر زمان توسط توسعه دهندگان در ساخت بعدی جلب شوند.

Google با انتشار Android 11 Developer Preview 3 “مجوزهای لغو خودکار” را معرفی کرد که اگر برنامه برای چند ماه استفاده نشده باشد ، مجوز برنامه را لغو می کند. خواب زمستانی برنامه بر اساس این ویژگی ساخته شده است. به نظر می رسد این شرکت در حال گسترش مفهوم “برنامه های استفاده نشده” با ویژگی جدید است. این برنامه علاوه بر لغو مجوزهای برنامه های بلااستفاده ، پرونده های موقتی را نیز آزاد می کند تا فضای ذخیره سازی آزاد شود.

این نشریه می گوید که بخش جدید “برنامه های بلااستفاده” را در صفحه “اطلاعات برنامه” برای هر برنامه فعال کرده و حاوی ضامن جدید “حذف مجوزها و آزاد کردن فضا” است. پس از خواباندن چند برنامه ، صفحه “برنامه های استفاده نشده” در زیر تنظیمات> برنامه ها ظاهر شد. این صفحه برنامه هایی را نشان می دهد که طی چند ماه باز نشده اند ، با توصیفی که می گوید مجوزها لغو می شوند ، اعلان ها متوقف می شوند و اگر برنامه ای برای چند ماه استفاده نشده باشد ، پرونده های موقت برداشته می شوند.

بیشتر بخوانید  اندروید 12 به فروشگاه های برنامه شخص ثالث اجازه می دهد تا بدون مشکل کار کنند

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اندروید 12 می تواند با استفاده از یک ترفند جدید فضای تلفن شما را آزاد کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *