انتشار لانچر Poco Launcher کمپانی شیائومی

Poco Launcher

لانچر Poco Launcher | استفاده از لانچرها در بین گوشی های چینی مرسوم می باشد که سبب می گردد طراحی داخلی پلتفرم سیستم عامل اندروید تغییر کرده و کمی جذاب تر شود. به طورکلی هر از گاهی یک بروزرسانی و یا یک لانچر جدید برای گوشی های خود منتشر می کند تا به نوعی طراحی رابط کاربری خود را تغییر دهد. اخیرا این کمپانی از یک لانچر جدید به نام Poco Launcher رونمایی به عمل آورده است که اخیرا در اپل استور منتشر شده است.

لانچر Poco Launcher

در صورتی که پیگیر خبرهای مربوط به گوشی‌ های شیائومی باشید، قطعا با Pocophone F1 برخورد نموده اید؛ گوشی هوشمند منحصر به فرد این کمپانی چینی که مدتی است با رابط کاربری اختصاصی MIUI 9.6 به بازار عرضه شده است. رابط کاربری Pocophone F1 که شباهت بسیار زیادی به نووا لانچر دارد انیمیشن‌ های سریعتر و ویژگی های استاندارد MIUI مانند پنهان کردن اپلیکیشن ها و دسترسی به منوی کشویی را برای طرفداران این برند به ارمغان می‌ آورد.

Poco Launcher

گویا کمپانی شیائومی با طراحی جدید رابط کاربری MIUI بسیار افتخار می کند، به همین دلیل تصمیم دارد که چنین رابط کاربری را در قالب یک لانچر برای تمامی کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی روانه پلی‌ استور نماید. این محصول Poco Launcher نام گذاری شده است. اساسی ترین ویژگی Poco Launcher این است که منوی کشویی را به یک رابط کاربری MIUI اضافه می نماید. قابلیت جستجوی اپلیکیشن‌ ها و دسته‌ بندی بر اساس تاریخ نصب و عنوان و همچنین رنگ آیکون جزو قابلیت هایی هستند که این لانچرها به شما ارائه می‌ دهد.

در ضمن از جایی که Poco Launcher در اصل یک طراحی جدیدی از رابط کاربری MIUI به شمار می‌ آید، امکان شخصی‌ سازی اپلیکیشن‌ ها با پکیج‌ های آیکون شخص ثالث را نیز مشاهده خواهید کرد. علاوه بر این می‌ توانید اپلیکیشن‌ های اضافی را از منوی کشویی مخفی کنید تا محیط خلوت‌ تری برای فعالیت در اختیار داشته باشید.

 

دانلود Poco Launcher

برای دانلود کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

3/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  شیائومی 13 اولترا در هند، اندونزی و دو بازار دیگر عرضه نخواهد شد

نظرات در مورد : انتشار لانچر Poco Launcher کمپانی شیائومی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *