انتشار عظیم بازی Rise of the Tomb Raider در سال آینده

انتشار عظیم بازی Rise of the Tomb Raider در سال آینده

سال گذشته در Gamescom، ماکروسافت اعلام کرد که بازی بعدی از سری Tomb Raider، یعنی Rise of the Tomb Raider فقط برای Xbox 360 و Xbox One منتشر میشود. با گذشت یک سال از آن زمان، ناشر بازی، Square Enix، گفته آخرین ماجراجویی لارا کرافت، در سال آینده، به پلت فرم های دیگر مخصوصا PS4سونی، Steam، و کامپیوتر هایی با ویندوز 10 نیز میرود.
روز پنجشنبه پستی در سایت رسمی تام رایدر منتشر شد که عنوان میکرد: Square Enix نام آخرین عضو سری بازی های تام رایدر را اعلام کرد، ظهور تام رایدر. این بازی در اوایل سال 2016 برای Steam و ویندوز 10 در دسترس خواهد بود. بعد از یک سال که این بازی برای Xbox One و Xbox 360 منتشر شد، برای PlayStation 4 نیز منتشر میشود.
اگر Xbox One و یا Xbox 360 دارید و نمیتوانید برای بازی تا سال بعد صبر کنید، Rise of the Tomb Raider در 10 نوامبر 2015 در اختیارتان خواهد بود.
بازیکنان هندی باید 4699 روپیه برای این بازی روی Xbox One بپردازند، این قیمتی ست که آمازون منتشر کرده است. این سری از بازی ها در کشور طرفداران زیادی دارد و فروش خوبی داشته به حدی که هر بازی از این سری در چارت مقام اول تا 3وم را دارند و هیچ رقیبی نتوانسته بهتر از مقام چهارم را کسب کند، جای تعجب نخواهد داشت اگر این بازی باعث افزایش فروش Xbox One شود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار عظیم بازی Rise of the Tomb Raider در سال آینده

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *